maandag 9 mei 2022

Week 20 Planner 2022

Voor deze week heb ik een dubbele pagina gemaakt.
Het papier is uit reminiscence book 1 en Worn Wood uit de Art Journal collection.  
De prachtige vogel is uitgeknipt en weer op geplakt. 
Het kost me altijd moeite om in dat prachtige papier te gaan knippen maar ja, laten liggen is ook zo jammer. Gewoon maar gebruiken dus en dan in mijn planner kijken. hihi. 
Het polaroid frame is uit de Art journal collection, het is zo leuk om alles een beetje door elkaar te gebruiken en er echt je eigen draai aan te geven. 
Van een oud laken heb ik reepjes stof gescheurd en daar tekstjes op gestempeld. 
En dit is een pagina op een pagina, uit de nieuwste collectie van Ilse en Charlene is de pocket met de tags. 

Het is best een rustige pagina geworden en toch is er van alles te zien. 
Tot nu toe heb ik dit jaar vooraf de week pagina's gemaakt, er staan dus nergens foto's in.
De week moet nog beginnen dus dat kan ook niet. 
Het is echter veel leuker om pagina's te laten zien die wel al klaar zijn en met een leuke foto er op of in. 
Vanaf nu wil ik gaan proberen of dat gaat lukken.
Ik heb niet zo'n spannend leven maar er is altijd wel iets leuks te melden en foto's maken moet ook lukken dus ik ga het er eens op wagen. 

Gebruikte producten:

Planner collection

Planner Essentials 4, 7 en 28
Sidekick essentials 19
Large numbers 1915
CS254 weekly thougts
CS235 All the details

Art journal collection

1949 solstice pocket
CS265 Home garden

1 opmerking:

Els zei

Weer een super leuke pagina en mooi is de uitgeknipte vogel. Ja ik snap wat je bedoeld met de schaar in het papier zetten. leuk met die tekstjes op de reepjes stof en dat heb ik ook gedaan. Ook wel de reepjes met de bijpassende kleur inkt gebruikt.
Groetjes, Els en geniet van het mooie weer.