zondag 29 mei 2022

Week 21 2022

Afgelopen week waren we 24 jaar getrouwd, volgend jaar zilveren bruiloft. Dat verdient toch wel wat extra aandacht in mijn planner!
De foto heb ik bewerkt met een app
"new profile pic"
Het lijkt net getekend, leuke bijkomstigheid, je ziet de rimpels niet, hihi.
Op een tag die ik achter de pagina heb geplakt zit het weekoverzicht verstopt, we hadden lekker een weekje vakantie, heerlijk niks doen.
Af en toe ergens lekker uit eten, gewoon gezellig. 

Gebruikte materialen van E.C.D.
Planner Essentials 03
PLanner Essentials 41 raounded corner page
Sidekick Essentials 19 remember this
CS 254 weekly thoughts
CS 115 Months
CS 177 sidekick stamps 2
CS 161 pieces of Life 2
CS 251 calender numbers
Papier uit allereerste set van Ether, geen book. 

Bedankt voor je bezoekje,
liefs,
Marjo(scrap)lijn. 

3 opmerkingen:

Kitty zei

Erg mooi weer Marjolijn! Wat leuk die foto zo. Wat lees ik, werkt die app rimpels weg? Daar ga ik ook maar eens naar kijken. ;)

Anita zei

Nog gefeliciteerd, en wat gaaf gedaan!

Els zei

Weer een pracht pagina Marjolijn en zo leuk hoe je de foto hebt bewerkt.
Wat heerlijk dat jullie volgend jaar 25 jaar getrouwd zijn. echt iets om naar uit te kijken.
Groetjes, Els