woensdag 11 mei 2022

Message in a bottle

Met de prachtige nieuwe stencils kun je heel erg mooie achtergronden maken. 
Ik heb voor deze de achtergrondvan dit kaartje de stencil ingesmeerd met,
 ik geloof "mermaid lagoon" oxide inkt. De kleur weet ik niet zeker meer. 
De stencil daarna nat gesprayd en het DCP papier 200 grams er op gelegd. Dat gedroogd met de heattool en daarna de randjes gestempeld met al een oudere maar nog steeds erg leuke stempelset.
Je krijgt dan een spiegel effect van de stencil.
Het kurkje heb ik op de pull tabs geplakt en die achter "the bottle" verwerkt. 
De binnenkant kreeg een leuke stempel waarbij ik de masking techniek heb gebruikt. 
Dit is de stencil uit de nieuwe set die ik hiervoor gebruikt heb. 

Gebruikte artikelen van Elizabeth craft designs.

Planner Stencils 2 SO45
CS216 Art journal chick
CS264 Love makes a house home
CS265 Home garden
CS125 Patterns 2
CS139 build your own sentiments 1
Pull tabs SKU 1936

Ik hoop dat ik jullie weer een beetje inspiratie heb gegeven.
Bedankt voor je bezoekje,
liefs
Marjo(scrap)lijn. 

3 opmerkingen:

Je@net zei

Super leuke kaart, Marjolijn!

Els zei

Een leuke hele leuke kaart met de pull tabs achter de fles. Heel speels met al die cirkeltjes rondom de kaart.
Groetjes, Els

Jolanda Goes zei

Gaaf! Mooie stencil dit ;) en zo leuk idee om van de kurk een pulltab te maken. Een echte Marjolijn oplossing, super.