zondag 15 mei 2022

Bookbox ( nieuwe collectie )

Het is alweer even geleden dat ik dit leuke "bookboxje"gemaakt heb. Ik kon het alleen nog niet laten zien omdat het papier bewerkt is met de supergave stencils van Esther Glas. Nu mag het dus. 
Anita Izendoorn heeft samen met Joset van de Burgt een prachtige bloemencollectie ontworpen en daar hoort ook deze bookbox bij. 
Een prachtig doosje wat voor heel veel doeleinden te gebruiken is, voor elke gelegenheid en in elktthema. Zo mooi en leuk!
Ik ben aan de slag gegaan met DCP papier 250 gram en dat heb ik bewerkt met distress inkt en daarbij heb ik gebruik gemaakt van de prachtige stencils. 
De bloem die er op zit heb ik tijdens de make&take op de beurs in Nijkerk gemaakt bij Anita aan tafel. het was mijn 1e bloem. 
Wat ik ook zo leuk vind aan dit doosje is het slotje met de sleutel. Het heeft iets geheimzinnigs, verrassends. Eerlijkheidshalve moet ik erbij vertellen dat het labeltje dat aan het slotje hangt niet in de set zit. Dat kreeg ik op de beurs bij een andere winkel. Zag het thuis pas maar het is zo superschattig bij deze set. 
Ook de binnenkant van het papier heb ik bewerkt met de stencils en distress inkt. 
Het staat nog steeds te pronken op mijn hobby kamer, ik heb er wel al een bestemming voor. 
Gelukkig mag ik er nog even zelf naar kijken, En ik kan natuurlijk gewoon weer een nieuw doosje maken. 

Gebruikte materialen E.C.D.
Stencils Planner Essentials SO45
De bloem kan ik niet vinden maar alle bloemen van Anita zijn prachtig dus kies er maar 1 ;)

Bedankt voor je bezoekje,
liefs,
Marjo(scrap)lijn. 

4 opmerkingen:

Chantal zei

Prachtig gemaakt, de bloem vind ik super.
Groetjes, Chantal S

Els zei

Een heel mooi doosje heb je gemaakt en leuke details zoals de bloem die je op de beurs had gemaakt past er goed bij.
Groetjes, Els

Kitty zei

Prachtig boekje, ehhh, doosje. Mooi stencil ook!

Lenet zei

Prachtig !de stanzen van Elizabethcrafts zijn super gaaf. zit er altijd bij te kwijlen als ik ze langs zie komen. de planner en bloem stanzen staan nog hoog op mijn hebben lijstje, maar vind ze allemaal zo leuk dat ik niet weet waar te beginnen :D