vrijdag 29 april 2022

May......week 18


Alweer bijna Mei!!!
Wat vliegt de tijd.....en wat vliegen de vogeltjes. Het is een af en aanvliegen in de tuin.
Deze vogeltjes vliegen niet maar ik vind ze wel erg leuk. 
De vogeltjes zijn van Tim Holtz.

Voor de maand mei heb ik de kleuren geel en blauw gekozen.
Ook de kleuren van de Oekraïense vlag, iedere dag hoop ik dat de oorlog voorbij is en dat ook daar de vogeltjes en de bewoners weer vrij zijn en hun leven weer op kunnen  bouwen.
Voor deze pagina gebruikte ik het allereerste papier dat Ester maakte voor de planner, volgens mij heeft het niet eens een naam. In mijn zoektocht naar papier voor Mei kwam ik een mapje tegen waar dit nog in zat en dacht meteen,  wat leuk om dat eens te gebruiken. 
Daarnaast heb ik het gele papier zelf gemaakt met de gelliplate en wat acrylverf.
Ook erg leuk om te doen. 
In de pockets zitten een paar tags, daarvoor heb ik de kleine Die gebruikt uit de tags&toppers set en die wat kleiner gemaakt zodat ze mooi passen. 
de stukjes papier die uit de pockethouder kwamen vond ik erg geschikt om een tekstje op te stempelen. 
Zo gaat er niets verloren van dit nog steeds prachtige papier. 
Eigenlijk rommel ik altijd maar een beetje aan bij het maken van een pagina. 
Ik weet nooit van te voren wat ik wil doen, het idee ontstaat als het ware onder mijn handen. Zo bedacht ik dus pas later om die pockethouder te gebruiken omdat de pagina wat kaal was. Alles zat al  vastgeplakt en ik moest dus ook alles weer loshalen. Met een beetje prutsen, ik gebruik meestal lijm, ging dat gelukkig aardig. 
Jammer genoeg heb ik geen foto van de eerdere pagina.
Nu vind ik het een leuk geheel geworden. 

Gebruikte Elizabeth Craft designs materialen,

Papier Esther, (van heel lang geleden)
Planner Essentials 11- 26 - 41 en 49
Planner Essentials 1657 - 1658 en 1915
Reinforcements  diversen
Stempels CS 161 en 254

Ik ben blij met mijn begin van de maand Mei ;)

Bedankt voor jullie bezoekje,
liefs 
Marjo(scrap)lijn. 

1 opmerking:

Els zei

Dit is weer e3en prachtige pagina en wat leuk met de vogeltjes.
De stans vind ik ook heel handig.
Groetjes, Els