zondag 10 april 2022

Snow in April

Dat was toch wat, sneeuw op 1 April!!!
En dat was geen grap.
Maar ja vorig jaar lag er hier op 7 april nog sneeuw dus zo bijzonder is het nou ook weer niet. 
Al viel het  na die prachtige lenteweek wel even tegen.
Daarom heb ik er maar een pagina aan besteed in mijn Sidekick planner. 
Normaal gebruik ik deze planner voor mijn werk en afspraken, In de grote verwerk ik eigenlijk alles achteraf. Daar ben ik van af gestapt en nu maak ik weer gewoon leuke pagina's in de sidekick, ik heb er nog niet echt een doel voor maar zo'n bijzondere dag is wel leuk om extra aandacht aan te besteden. 
Het leek me leuk om de iris-shutter hierbij te gebruiken dus hup aan de slag en ik dacht, na een paar keer moet ik dat toch zonder uitleg kunnen. Nou, dat viel tegen, eerst vergeten om de banaantjes een kleurtje te geven, alles dus weer uit elkaar. 
Toen de C cirkel aan de verkeerde kant geplakt, en voordat ik een 3e fout kon maken heb ik toch maar het filmpje van Esther nog maar een keer erbij gepakt. 
Toen ging alles goed natuurlijk, hopelijk vergeet ik het nu niet meer. 
Ook de snowglobe had ik helemaal uitgedokterd, ja het kon precies, net onder de shutter en dat ging helemaal goed, nou ja........
Ik vind het zo leuk geworden, die foto van dat mooi besneeuwde park erachter.
Het lijkt net of het echt sneeuwt toch?
Maar ik zei al, nou ja..... Ik was dus heel die foto vergeten !!!!!
Wat nu???
Gelukkig ben ik niet voor een gat te vangen.
Heel voorzichtig heb ik met een schaartje de achterkant van de globe er uit geknipt en de foto er alsnog achter geplakt, het was een werkje maar als ik niets gezegd had had je het zeker niet gezien. 
En, nu hoop ik dat jullie leren van mijn fouten, haha.

Gebruikte artikelen

Papier book 2
Planner Essentials 23, 27 en 48
Sidekick Essentials 20
Iris-shutter
Planner months
Stempels CS 252

Ik ben er heel blij mee, 

dankjewel voor je bezoekje,
liefs,
Marjo(scrap)lijn. 

2 opmerkingen:

Je@net zei

Haha...kan gebeuren, maar goed opgelost en zo is weer het een mooie herinnering!

Els zei

Wat een pracht pagina heb je van April gemaakt en de sneeuw ziet er echt heel mooi uit. Leuk gedaan met de titel.
Hahaha een pagina met hindernissen en toevallig had ik gisteren een soort gelijke dag, maar jij hebt je hindernissen perfect hersteld en ik heb mijn kaart verscheurt en dat is mij niet eerder overkomen.
Groetjes, Els