vrijdag 15 april 2022

Easter time en afwas Fun!!!

Praktisch bij elke gelegenheid maken mijn vriendin en ik wel iets voor elkaar. 
Zo ook voor Pasen en we houden ook van Fun!! Funny, cute!!!
Vandaar dat ik voor haar deze leuke wortel maakte en ik heb hem gevuld met paaseitjes natuurlijk. 

Het ging nog niet zo makkelijk deze keer want ik was met mijn fiets gevallen, over de kop geslagen en had daardoor behoorlijk last van mijn pols. 
Naast de schrik en een bont en blauw lijf hebben vooral mijn ego en mijn portemonnee de grootste schade opgelopen. Ik heb het er goed vanaf gebracht, mijn fiets had wel flink schade en mijn nieuwe bril was ook kapot. Geluk bij dit ongeluk is dat ik voor beide verzekerd ben en dat uiteindelijk de financiële schade nog binnen de perken bleef. 
Inmiddels na de schrik ben ik ook weer op mijn gerepareerde fiets gestapt en zit de eerste rit er weer op. Daar was wel wat moed voor nodig maar het is me gelukt!

Nu maar weer terug naar de leuke dingen. 
Eigenlijk heb ik hetzelfde idee gebruikt dan in de vorige wortel, het papier is stevig DCP papier dat ik bewerkt heb met de gelliplate. 
Het konijntje vond ik zo schattig, dat kon ik niet weerstaan. Nu zit hij op deze wortel en natuurlijk geniet hij van een lekker vers worteltje want chocolade is niet zo zijn ding, zeg maar. 
Ook deze keer heb ik de pull tabs er in verwerkt. Zo leuk.....
Je blijft er mee spelen.
De tagjes kregen een stempeltje van Tim Holtz, ze blijven leuk die tekstjes. 
En dan,.... een verhaal apart. Ik mag het vast vertellen, hihi. Voor mijn vriendin haakte ik al diverse afwassponsjes, een bloemetje, een kerstboompje en een hartje.
Maar wat er nu gebeurde, bijna,..... ik zeg bijna, had de moeder van mijn vriendin haar bloemensponsje zichzelf toegeëigend. 
Jaja, ze bleef er maar om vragen, tot zelfs haar man zei dat ze niet zo moest zeuren. 
Het logische gevolg was dat mijn vriendin vroeg of ik voor haar moeder een sponsje wilde haken, zo gezegd zo gedaan. Al ging dat heel lastig met mijn pols maar gelukkig was het nog net op tijd klaar. 
Schattig toch? 
Ik word er zelf ook nog steeds blij van en ze zijn zo fijn in gebruik! 
Het is gehaakt van creative bubble garen  Rico design.
En hup met de handdoeken mee in de was en eer schoon voor gebruik, je keuken vrolijkt er heerlijk van op.
En zij blij, wij blij. 

Gebruikte artikelen van E.C.D. 
Bunny
Carrot box
Pull tabs

Ik ga weer eens kijken wat ik nog meer kan m(h)aken. 

Bedankt voor je bezoekje,
liefs,
Marjo(scrap)lijn. 

2 opmerkingen:

Els zei

O Marjolijn wat verschrikkelijk dat je was gevallen, maar gelukkig ben je weer aardig hersteld. Wat goed dat je weer op de fiets bent gestapt, al zal het wel even met trillende knietjes zijn geweest.
Je hebt een leuk paas creatie gemaakt en inderdaad de teksten van Tim zijn heel mooi
Het afwas sponsje vind ik ook super leuk gemaakt.
Fijne paasdagen en groetjes, Els

Heidie zei

Dat is niet leuk zo'n ongeluk. Gelukkig knap je weer op. En dat cadeautje is super. En van dat sponsje knapt elke keuken op.

Liefs Heidie