dinsdag 23 januari 2024

Have an EGGcelent Easter.

Ohhh, de paaseitjes liggen al weer in de winkel, dus ik dacht dan kan ik ook wel vast een tagje maken voor Pasen.
Met de gnoom en het paasmandje uit de ECD collectie kwam ik een heel eind. 
Een gnoom met Pasen, dat is weer eens iets anders. 
De achtergrond heb ik met een embossing mal van Tim Holtz bewerkt en de tekst stempel is denk ik van Joy! Al een oudje maar wel erg leuk. 
Laat Pasen maar komen. 

Ik gebruikte voor deze tag van E.C.D.

Nested tags 1998
Gnomes 1922
Easter basket 1932

Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjolijn.

14 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

ach wat een scheetje Marjolijn, super gave tag.....gr karin

alma.heijenk@gmail.com zei

wat is dat muurtje MOOI!!!
en in zijn geheel een leuk label.
groetjes Alma

Anja v K@@rten zei

Wat een leukerd zeg! En je bent er ook op tijd bij ;-)
Creatieve groetjes, Anja

Jolanda Goes zei

Jaaa leuk!! Weer eens wat anders dan een paashaas. Ik vind ze enig, die gnomes. Wat is je achtergrondje mooi ook, echt een lekkere vette embossdinges, kan even niet op het woord komen. Ik krijg dat nooit zo mooi.

Angélique zei

Natuurlijk kan dat, als jij daar zin in hebt 😉
Het is een superleuk label, grappig die gnome met zijn paasei.

Elly zei

Een superleuke tag is dit!
Groetjes Elly

GerJanne zei

Ah wat een grappige kaart! Ja, kerst is net voorbij en de commercie springt in het volgende. Hoewel ik in de winkels niet veel chocolaatjes zie liggen voor Valentijn....kan aan mij liggen, maar de paaseitjes zijn zeker gespot.
Je tag is heel gaaf. Mooie achtergrond ook!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuk paaslabel Marjolijn en die geëmboste muur is echt gaaf. Die leuke gnome heeft het maar druk met zijn eitjes hihi. Gezellig die vrolijke kleurtjes.
Lieve groetjes Miranda

Heidie zei

Wat een mooie tag heb je gemaakt. En de eerste paaseieren die liggen inderdaad al in de winkel.

Liefs Heidie

Trudy zei

Super leuk en lief je label! En idd ik zag de paaseitjes ook alweer liggen!
Groetjes Trudy

Kitty zei

Wat een leuke tag! Wat heb je er weer veel werk van gemaakt, duimpje omhoog ;)

Marjan zei

Ja hè, ik zag ze ook al liggen...pffff. Maar erg leuk op je tagkaartje met supercute kabouter en haasje. Gave achtergond!

Doris knippenenplakken zei

Wat een super leuke, cute paas tag.Ook de achtergrond is tof gedaan. Groetjes Doris

Kaartenkraam zei

Prachtig die achtergrond en leuk om een gnome te gebruiken voor Pasen en waarom ook niet.

groetjes van Ank