woensdag 31 januari 2024

Bezig met......

Momenteel ben ik bezig met de Cute&Whimsical collectie van E.C.D. 
Alle figuurtjes krijgen een plekje in mijn planner zodat ik straks makkelijker kan zoeken welke ik heb, hoe ze heten en welk nummer ze hebben.
Hier al vast een sneakpeak!
Het is een heel klusje want ik heb er veel! 
dit is dus echt nog maar het begin. 
Komend weekend ben ik er met nog zo'n 24 dames een weekendje onder de pannen en gaan we heerlijk fröbelen. Na het weekend hoop ik meer te laten zien.
Het is dus nog een beetje stil hier maar daar komt echt verandering in. 

Bedankt voor je bezoekje,
liefs,
Marjolijn.

12 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

ach wat een leukerds Marjolijn en veel plezier in het weekend met alle dames.......gr karin

Marjolein zei

Wat een leukerds! En handig om voorbeeldjes te maken. Goed en gezellig weekend alvast! Groet, Marjolein

Angélique zei

Wat een leukerds. Dat wordt dus een hele klus, maar wel een heel leuke.
Veel plezier het weekend!

GerJanne zei

Wauw, 24 dames een weekend! Ik ben nu al benieuwd naar je verhalen! Geweldig zeg!
Je pagina's zijn ook weer heel leuk!!

Heidie zei

Wat een werk. Maar dan heb je een mooi overzicht. Veel plezier dit weekend.

Liefs Heidie

Hobby Hoogland zei

Goed bezig .
Een gezellig weekend , de resultaten gaan we vast nog zien.
groetjes Marjan.

Scraptastisch zei

Heel handig om een naslagwerk voor alle figuurtjes te maken, wel een hele klus Marjolijn! Wouw wat ga jij een tof weekend tegemoet, onwijs veel plezier!!!!
xx Gerie

Trudy zei

Wat een schattige leuke diertjes zijn dit!
Alvast een heel fijn weekend met de 24 dames!
Groetjes Trudy

Epie zei

Wwooww..... leuke pagina met deze figuurtjes!!
Alvast een gezellige creatief weekend gewenst
Groetjes Epie......

Anoniem zei

Superleuk zijn je pagina’s Marjolijn…mijn complimenten hoor om zoiets te maken, hele klus en ben benieuwd.
Veel plezier net zn allen!
Ik heb je reacties binnen hoor en weet ook niet waarom je ze niet zag! 🤷‍♀️
Groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

Marjan zei

Wat een goed idee om ze allemaal te verwerken zodat je makkelijk ziet wat je hebt! Deze is in ieder geval erg leuk!!
Heel veel plezier in je weekend met alle knutseldames, dat zijn er niet weinig, gezellig!

Doris knippenenplakken zei

Leuk idee om ze zo te ordenen. Dat wordt een leuk werkje.
Fijn weekend, groetjes Doris