dinsdag 9 januari 2024

DDBD 23 DAY 28

Deze pagina in mijn DDBD had ik nog niet laten zien. Hij was al wel even klaar. 
Aan de linkerkant heb ik weer wat gleufjes gemaakt waar tags in zitten, daar kunnen de foto's en de journaling op van dag 28 en 29.
De pagina zelf kreeg weer huisjes uit de Artjournal collectie van E.C.D. en wat extra sneeuwsterren. De slee van de kerstman maakt de pagina af. Hij is weer op weg naar Lapland.
En samen met de andere pagina is het echt een winters dorpje geworden. 
In zo'n dorpje wil je toch wonen!

Het is een beetje rustig hier, ik ben druk met het helpen van mijn dochter. 
Zij is aan het verhuizen en ik help haar waar het kan, dat gaat nog wel even duren want het is enorm veel werk. Even wat minder fröbels en bezoekjes op jullie blogs dus van mij maar ik probeer iedereen minimaal 1 keer in de week te bezoeken. 

Mijn DDBD moet ik ook nog afmaken, dat ligt ook even helemaal stil maar ach, het heeft allemaal geen haast en komt wel weer goed. 

Bedankt weer voor je bezoekje en een heerlijke winterse groet van mij,
liefs,
Marjolijn. 

9 opmerkingen:

Crea Astrid zei

Wat een prachtige bijpassende pagina heb je gemaakt. Leuk gedaan de gleufjes waar je de tags in kan verbergen.
Succes met het verhuizen/helpen van je dochter.

Groetjes, Astrid.

!neke zei

Ziet er geweldig mooi uit !!!!
Leuk dat dorpje !
groeten Ineke

Trijntje zei

Ziet er heel mooi uit met alle huisjes. Erg mooi winters gemaakt. Groeten Trijntje

KarinsArtScrap zei

wat gaaf bewerkt, super hoe die huisjes en boompjes verwerkt zijn, prachtig Marjolijn.....gr karin

Marjolein zei

Heel mooi! Sfeervol tafereel in mooie kleuren. Groetjes Marjolein

GerJanne zei

Nou, inderdaad, in zo'n dorpje ik wel wonen. Het is weer een mooie aanvulling op je journal.
Sterkte met helpen en helpen verhuizen. Altijd meer werk dan dat je zo eerst denkt he?

Kitty zei

Het ziet er weer prachtig uit Marjolijn. Succes met de verhuizing van je dochter.

Jolanda Goes zei

Een ontzettend gezellig dorpje! Het lijkt het dorpje wel waar ik woon, alleen daar is geen sneeuw. Prachtig gemaakt weer Marjolijn

Jolanda Goes zei

Een ontzettend gezellig dorpje! Het lijkt het dorpje wel waar ik woon, alleen daar is geen sneeuw. Prachtig gemaakt weer Marjolijn