maandag 22 januari 2024

Make your house your castle...

Een kaartje gemaakt en ik kan het nog laten zien ook!
Op de achtergrond ben ik bezig met de nieuwe collectie van Joset en dat kan ik allemaal nog niet met jullie delen.
Deze kaart maakte ik voor mijn dochter, ze heeft een nieuw plekje om te wonen en daar wordt hard aan gewerkt om er iets moois van te maken. 
Het is een Foldingcard en ik heb daarom achter de raampjes ook wat glaspapier geplakt en daar weer een laagje papier achter. 
Dat glaspapier zat in een pakketje van een kersstal die ik ooit gemaakt heb, heel lang geleden. 
De restjes heb ik zorgvuldig bewaard omdat het zo mooi licht doorlaat.
De kaart is gemaakt van Soft finish cardstock dat ik helemaal bewerkt heb met distress en oxide inkt, de steentjes zijn met een stempel er op gezet.
De dakjes en de sleutel kregen een laagje embossing poeder en de deurtje heb ik bewerkt met een embossingmal. 

Nu nog een tekst er in, daar moet ik nog even over nadenken. 

Gebruikte producten van E.C.D.
Castle folding card 1797
CS185 Prince&Frog sentiments

Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjolijn.

16 opmerkingen:

Je@net zei

Erg mooie kasteelkaart, Marjolijn!

Kitty zei

Leuk dat ze een nieuw plekje heeft, daar maken jullie vast een paleisje van. Of een kasteeltje natuurlijk ;) Mooie kaart heb je voor haar gemaakt!

Trijntje zei

Wat leuk dit mooie kasteel. erg leuk gemaakt. Groeten Trijntje

alma.heijenk@gmail.com zei

oh wow wat heb je dit mooi gemaakt!!!
groetjes Alma

Doris knippenenplakken zei

Wat een geweldige kaart voor je dochter. Mooie details op je kasteeltje.
Gaaf met het glaspapier.
Dank je wel om mijn volger te worden.
Ontdek nu dat ik al volger was bij je 😄
Fijne dag, groetjes Doris

KarinsArtScrap zei

wat een prachtige kasteelkaart heb je gemaakt Marjolijn, toppie........gr karin

Anoniem zei

Oh, wat tof zeg! Heel gaaf gemaakt, ik vind het een bijzondere kaart!

Anoniem zei

Wow…wat heb je dit mooi gedaan voor je dochter, echt supergaaf!
Wat zal ze hier blij mee zijn!
Groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

Scraptastisch zei

Make your house your castle is een mooie tekst voor op je prachtige kaart, hoef je niet meer na te denken! Geweldig een nieuwe stek en het wordt vast een heel mooi new home!
xx Gerie

GerJanne zei

Heel gaaf zo'n kasteeltje. Zeker als kaart voor een nieuw huis.

Elly zei

Gefeliciteerd voor je dochter, dat gaat dan vast en zeker een paleisje worden.
Gisteren heeft onze dochter de sleutel gehad, en zag ik het voor de eerste keer, en wow wat een mooi huis, en zo schoon achtergelaten ook. Heb wel wat gesopt natuurlijk om het eigen te maken, en de keuken ingeruimd maar eerst de vaatwasser in.
Vandaag gaan ze de muren een kleurtje geven om het toch ietjes op te frissen en eigen te maken.
Ja ik ben een Brabander, wij wonen nu tussen onze dochters in, Bergen op Zoom en Breda.
Groetjes Elly

Angélique zei

Dat is een mooi optrekje! Prachtig gemaakt Marjolijn.
Al die mooie details, zo knap gedaan.

Kaartenkraam zei

Wat een gave kaart heb je gemaakt. De muur lijkt net echt, heel leuk gedaan!

groetjes van Ank

Jolanda Goes zei

Wat een prachtig kaartje is dat geworden Marjolijn. En met alle liefde en werk die jullie in het huisje hebben gestopt, is dat met recht straks een kasteeltje! Hopelijk zijn de laatste loodjes in zicht.

Marjan zei

Ik zie in je vorige bericht weer mijn bericht niet staan, ik snap er niets van, reageer toch echt!

Marjolijn van Elsberg zei

Ik had bij dit bericht 2 anonieme reacties maar zie nergens spam reacties Marjan. Zo jammer als je al die moeite neemt en het is niet zichtbaar. Ik heb geen idee wat er fout gaat.