dinsdag 2 januari 2024

Happy New Year!!!!!!

Voor allemaal een heel gelukkig nieuw jaar!
Dat wilde ik heel graag nog eerst even zeggen. 
Een nieuwe start en nieuwe kansen, soms niet geheel vrijwillig maar waar een deur dicht gaat, gaat een andere deur open, minstens op een kiertje. 
Vaak pakken die kansen zelfs beter uit dan wat je achter laat, voor één persoon in het bijzonder hoop ik dat oprecht momenteel al zal dat met ups en downs gaan uiteindelijk komt alles weer goed.

Deze kaarten maakte ik gisterochtend nog, ieder jaar krijg ik toch wel kaarten van mensen die niet op mijn lijstje stonden en dit jaar had ik helemaal geen reserve dus moest ik nog even aan de slag. 
Het zijn dus echte nieuwjaarskaarten geworden want om nu nog met fijne feestdagen aan te komen vind ik een beetje raar.
Al kreeg ik vandaag nog 2 kaarten binnen en krijg ik ook nu zelf nog reacties op kaarten die al ruim 2 weken geleden zijn verstuurd, post.nl zal vast zijn best doen maar ja.....
Ik denk dat ik de kaarten voor 2025 nu maar vast ga versturen dan zijn ze hopelijk wel op tijd. 
Ach ja, aan de postbode zal het niet liggen. 
Deze slimline kaarten maakte ik met producten van E.C.D en van Tim Holtz, het alfabet heb ik al heel lang in huis en ik had het nog niet gebruikt.
Met het opruimen van al mijn hobby spullen kwam ik het weer tegen en toen dacht ik , ja, dat is leuk voor de kaarten die ik nog wil maken dus een combi deze keer van mijn 2 favoriete merken.
Het was meer werk dan ik dacht, al die dubbele letters en de rondjes plakken maar ik vind het resultaat superleuk geworden. 
Ze zijn al gepost en ik hoop dat deze wat sneller bezorgd worden.

Verder heb ik nog steeds een nieuwtje maar omdat het nog niet wereldkundig is gemaakt (ahum) kan ik er nog steeds niets over zeggen maar het zal niet lang meer duren en het is niets schokkends hoor, maar wel leuk!

Nog even geduld dus.

Voor deze kaarten gebruikte ik van E.C.D. de volgende producten. 
Dotted background 1927

Bedankt weer voor je bezoekje aan mijn blog in dit nieuwe jaar. 
Ik hoop oprecht dat we weer veel moois bij elkaar gaan zien,

lieve groet,
Marjolijn.

17 opmerkingen:

alma.heijenk@gmail.com zei

hoi hoi marjolijn,
ook voor jullie een heel gelukkig nieuwjaar! we gaan elkaar vast weer inspireren.
ben eigenlijk wel heel benieuwd naar je nieuwtje...
groetjes Alma

KarinsArtScrap zei

2 mooie kaarten Marjolijn ..........gr karin

Elly zei

Mooie kaarten heb je nog gemaakt op de valreep.
Potjandorie ik wordt nu toch wel erg nieuwsgierig...ik ga een gokje wagen..je komt in een DT groep of je gaat lives doen? Oeps 2 gokjes gewaagd.
Voor jouw ook de beste wensen en alle goeds dit nieuwe jaar.
Groetjes Elly

Hobby Hoogland zei

Prachtige kaarten . Maar je maak ons wel nieuwsgierig hoor.
Wens je heel veel goeds en gezondheid toe en natuurlijk veel creatieve inspiratie in het nieuwe jaar , gaat vast goedkomen.
groetjes Marjan.

Anoniem zei

Hoihoi, jullie ook de beste wensen voor 2024 met veel gezondheid voorop en dat we elkaar maar weer mogen inspireren!
Je kaartjes zijn toppers, erg mooi!
Ik ben ook wel benieuwd naar jouw nieuwtje haha!
Groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

Angélique zei

Ook jou wens ik een mooi 2024 vol mooie momenten en leuke uitdagingen.
Ik vind je kaarten heel feestelijk, erg leuk! Het zal zeker een klusje zijn geweest om al die bubbels op te plakken, maar met een gaaf resultaat.

GerJanne zei

Ha Marjolijn,
ik schreef het al op mijn blog en volgens mij had je het gelezen, maar ook voor jou al het goede voor 2024. EN dat we inspiratie bij elkaar mogen opdoen, of minstens genieten van elkaars creaties...
Je slimline kaarten zijn superleuk. Ik geloof dat het even een werkje was, maar het resultaat is wel erg leuk, met al die kleine rondjes.
En ja.... ik word ook wel een beetje nieuwsgierig naar je nieuwtje hoor!

Kitty zei

Mooie kaartjes! Ik brand van nieuwsgierigheid naar je nieuwtje ;)

karin zei

Zo mooi deze kaartjes, prachtig met die grote tekst erop.
Ik ben helemaal niet tevreden over de post, minstens 4 kaartjes dat ik weet zijn verloren gegaan, en dan was het nog naar het buitenland. Die postzegels zijn ook niet goedkoop. Plus spijtig van de zelfgemaakte kaartjes.
Ben benieuwd naar je nieuwtje 😉
Groetjes,
Karin

Heidie zei

Allereerst de beste wensen voor 2024. En wat een mooie kaarten. Bij mij waren er ook wat kaarten pas na meer dan een week bezorgd. En dan worden de postzegels ook nog weer duurder.
En ben benieuwd naar je nieuwtje.

Liefs Heidie

Rika zei

gelukkig nieuwjaar!

Kaartenkraam zei

Ook voor jou de beste wensen voor het nieuwe jaar!
Je hebt een paar feestelijke enigszins chique kaarten gemaakt. Ik kan me voorstellen dat het plakken van al die rondjes veel werk was maar het resultaat is er dan ook naar.

@ Bij 52WTC ben je niet verplicht elke week mee te doen hoor, maar het is een mooie stok achter de deur!

groetjes van Ank

Epie zei

Happy New Year Marjolijn en je kaarten zijn fantastisch
Groetjes Epie.......

Trudy zei

Haha ja die post is tegenwoordig een drama! Ik heb een postapp en daar staan nog steeds kerstkaarten in die ik nog moet ontvangen!
Je kaartjes zijn super leuk!
Groetjes Trudy

!neke zei

Super mooi , hou ervan !!!!
Hangt hier te shinen !
Bedankt !
groeten Ineke

Marjolijn van Elsberg zei

Oh tof dat hij er al is. Fijn dat je hem ook mooi vindt.

Trijntje zei

Hele leuke stoere nieuwjaar kaarten. Groeten Trijntje