vrijdag 5 januari 2024

Grateful! TADA!!!!!!!!!

Het nieuwe jaar is inmiddels alweer een paar dagen oud en ik had jullie nog een nieuwtje beloofd!
Al 4 jaar (met een kleine tussenpozen) ben ik lid van het Designteam van E.C.D. 
In het team van Esther met haar geweldige planner&sidekick! 
Dat vond ik ontzettend leuk om te doen, ik had alleen niet meer zoveel om over te vertellen.
Wie mij beter kent weet dat ik niet zo ondernemend ben, mijn leven speelt zich voornamelijk thuis af. 
Soms een rondje met de hond van mijn dochter, zelden een weekendje weg en verder de gewone dagelijkse dingen zoals het huishouden, boodschappen doen, koken en uiteraard mijn heerlijke hobby. 
Dat vind ik prima maar zeg nou zelf, echt spannend is dat niet om daar wekelijks een verslag van te maken. Ik was dus toe aan een nieuwe uitdaging en......
TADA,.... ik blijf bij E.C.D. maar nu in het team van Joset (Cute&Whimsical) en het team van Annette (Everyday Elements) en daar ben ik zeer trots op en dankbaar voor!
Geen wekelijks overzichten van mijn leven dus al zal ik de planner zeker blijven gebruiken voor de bijzondere momentjes in mijn leven en op een andere manier.
Deze tag maakte ik met de 1e set van Annette en papier van Joset. 
Er komen nieuwe producten aan maar dat duurt nog even. 
Dat ging niet zonder slag of stoot!!!
Dit is dus de mislukte poging.
Grrrrr!!!!
Soms vind ik het nl. erg leuk om een naaimachine te gebruiken bij mijn maaksels. Dat wilde ik dus nu ook doen maar mijn naaimachine is een groot ding en staat eigenlijk in de weg of is lastig om "even" erbij te pakken. 
Ik zag een heel leuk klein kinder-naaimachientje voorbij komen en dacht, dat is ideaal, dat moet ik hebben, gewoon voor de kaarten en stiksels op papier. Zo gezegd, zo gekocht maar helaas. 
Het apparaatje werkt prima met stof, erg traag maar dat is dan maar zo, helaas met papier🙈!!
Ik breek nooit naalden, nu 3 op 1 kaartje, alles geprobeerd, ander garen want dat splitte, andere naald, knak! 1 laag papier i.p.v. 2 ook niet, draadspanning hoger, naald knak! Draadspanning lager, ook niet.
Gewoon door stikken, naald knak! 
Nou je raadt het al, machientje staat op zolder in de doos en nu heb ik toch maar mijn eigen grote Husqvarna een vast plekje op tafel gegeven want ik wil de naaimachine gaan gebruiken. 

Het tagje is dus niet echt dat je zegt, wow wat een gaaf project maar ik ben er wel een hele dag mee zoet geweest, hihi. 

Nu het eenmaal allemaal staat en ik de tijd weer aan mezelf heb zal het vast allemaal vlotter gaan. Voor deze tag gebruikte ik van E.C.D. uit de Everyday elements collectie

&
het papier is uit de Cute&Whimsical collectie

Vanaf nu loopt alles hopelijk een beetje vlotter, hihi.
Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjolijn.

16 opmerkingen:

alma.heijenk@gmail.com zei

O,o,o, wat een gedoe maar uiteindelijk wel een mooie tag!
En wat een leuk nieuwtje! ben blij voor je dat je dt lid mag zijn!!!
ben heel benieuwd hoe je dit gaat aanpakken en welke creaties er uit je handen gaan komen. SUCCES
groetjes Alma

GerJanne zei

Oh wat leuk, gefeliciteerd! Ik zag ergens al foto's voorbij komen. 65 mensen! Wat een teams zeg! Leuk dat je in een ander team bent en dus ook andere dingen gaat maken. Ik vond je leven tot nu toe niet saai om te lezen, hoor! Helemaal niet zelfs. Maar dat je een andere uitdaging nu weer heel leuk vindt kan ik begrijpen.
Je tag is super. En dat verhaal van die naaimachine...ik gebruik hem te weinig en bij mij staat hij startklaar...Moet ik toch binnenkort maar weer eens achter gaan zitten. Zoveel plannen.....

Kitty zei

Wow wat een leuk project! ;)
Ik had op FB al gereageerd dat je zo knap de bocht om gestikt had, nu zie ik dat het niet vanzelf ging. Zonde van het naaimachientje maar het is niet anders. Gefeliciteerd met je nieuwe uitdaging! Bij ons is het allemaal ook niet zo spannend maar zo lang als we er zelf geen probleem mee hebben zou ik zeggen: "Vooral doorgaan!".

Scraptastisch zei

Gefeliciteerd Marjolijn!!!! Wat leuk voor je bij team Joset, je bent daar ook altijd zo enthousiast over, dus zal je vast goed af gaan ... veel succes en plezier! Je naaimachine verhaal is herkenbaar, ik dacht ook handig een wat kleiner exemplaar maar ben er ook mee aan het stoeien met papier stikken! Stoer dat je, je maaksel laat zien en laat je niet ontmoedigen! Ennuh ... saai ben je absoluut niet, ik geniet van je blogposten en gezellige kwebbel! Fijne avond,
xx Gerie

Marjolijn van Elsberg zei

Dat is het Kitty, niet spannend genoeg om iedere week over te vertellen. We hobbelen gewoon verder.

Marjolijn van Elsberg zei

Dankjewel.

KarinsArtScrap zei

een gave tag heb je gemaakt Marjolijn........gr karin

Marjolijn van Elsberg zei

Het is een heel groot team aan het worden ja, maar wel leuk en gezellig.

Marjolijn van Elsberg zei

Het zal even wennen zijn, andere producten maar wel heel erg leuk!

Angélique zei

O, wat superleuk voor je, je klinkt zo heerlijk enthousiast! Gefeliciteerd, veel plezier en succes ermee!
Ik vind je labelkaart mooi met die heel mooi swirl die je zo mooi beïnkt hebt. Heel leuk met het stiksel er over.

Anja v K@@rten zei

Super gaaf Marjolijn,

en idd het blijft belangrijk om te blijven genieten of je nu een huismus bent of een reiziger.
Ik herken je gevoel zeker. Ook van mij de allerbeste wensen voor dit spik splinter nieuwe jaar!
Creatieve groetjes, Anja

bolletjelucky.blogspot.com zei

Gefeliciteerd! Wat gaaf dat je in het design-team mag want je maakt hele mooie dingen. Dit vind ik ook weer zo gaaf, aan de slag met de naaimachine op papier. Mooie stoere kleuren heb je gecombineerd. Wat jammer dat het kleine machientje niet goed werkte, was wel slim bedacht. Heel veel succes en plezier gewenst en ik zie het allemaal graag voorbij komen :)
Lieve groetjes Miranda

Elly zei

Gefeliciteerd met deze uitdaging!! Had ik het toch goed gegokt.
Het is een leuke creatie en ik heb precies hetzelfde met mijn naaimachine!! Wil hem zo vaak gebruiken maar het is te groot, te zwaar en je moet hem telkens opzij zetten. Maar 22 januari krijgt onze dochter sleutel van dr huis en als ze eenmaal gesetteld is dan komt op haar kamer een tafel te staan met daarop mijn naaimachine, moet ik wel heen en weer lopen, maar dan staat het tenminste klaar.
En je leven saai echt niet!! Klinkt hetzelfde als bij mijn hoor, ik ben heel graag thuis ook, een huismus, maar zijn ook lieve diertjes(mensen) hihihi XXX
Ik zag op fb wat een enorm DT het is zeg, jeetje. Nou we gaan het meemaken wat je gaat maken, ben er niet bang voor want ik geniet van al je creaties.
Groetjes Elly

Marjolein zei

Ondanks de naald-perikelen is het (vind ik althans) toch een leuk kaartje geworden. Je kunt in ieder geval zien dat er liefde in is gestoken. En wat hartstikke leuk dat je nu in de andere teams zit! Gefeliciteerd, veel plezier gewenst! Groetjes Marjolein

Je@net zei

Wat een leuk nieuwtje, Marjolijn!
En met zo'n naaimachientje zorg jij zelf thuis al voor spannende dagen ;o)

Jolanda Goes zei

Loop ik net al mijn swirls op te ruimen omdat ik ze nooit meer gebruik, is het weer actueel!! Zo zie je maar, nooit iets weg doen hihi!
Tof trouwens ook om ze te naaien in plaats van lijmen.