Gisteren heb ik weer een kerstkaartje gemaakt.
Mijn dag liep compleet anders dan gepland omdat de oudste dochter belde dat ze een gigantische lekkage had op zolder.
Ze woont in een oud huis met de nodige gebreken en het was inderdaad niks overdreven.
Buiten sneeuwde het maar bij haar stond ik op zolder binnen in de ijskoude regen.
Geen bedrijf dat kwam want met dat weer laten ze logischer wijze niemand het dak op gaan.
Uiteindelijk hebben we een zeil kunnen spannen en met grote Ikea bakken op de vloer, zo'n 4 vierkante meter, het water op kunnen vangen, helaas was de vloerbedekking al kletsnat. Je stond er echt te soppen. Vandaag komen ze als het goed is in ieder geval even kijken.
Wat een ellende allemaal.
Maar goed, het wordt wel weer opgelost.
Ik ben dus pas laat in de middag naar mijn vriendin gegaan en van haken kwam niet veel meer.
's Morgens had ik in alle vroegte deze kaart al deels gemaakt en die heb ik in de avond nog afgemaakt.
Met de vrolijke muis van E.C.D.
De binnenkant kreeg een swivel, verder heb ik er niet veel aan gedaan.
Op de achterste cirkel kan ik nog een boodschap schrijven.
Vandaag ga ik lekker lunchen bij een andere vriendin en hopelijk zonder noodmeldingen.
Fijne dag allemaal,
bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjolijn.































