Posts tonen met het label lawn fawn. Alle posts tonen
Posts tonen met het label lawn fawn. Alle posts tonen

donderdag 21 november 2024

Special delivery

Gisteren heb ik weer een kerstkaartje gemaakt.
Mijn dag liep compleet anders dan gepland omdat de oudste dochter belde dat ze een gigantische lekkage had op zolder.
Ze woont in een oud huis met de nodige gebreken en het was inderdaad niks overdreven.
Buiten sneeuwde het maar bij haar stond ik op zolder binnen in de ijskoude regen. 
Geen bedrijf dat kwam want met dat weer laten ze logischer wijze niemand het dak op gaan. 
Uiteindelijk hebben we een zeil kunnen spannen en met grote Ikea bakken op de vloer, zo'n 4 vierkante meter, het water op kunnen vangen, helaas was de vloerbedekking al kletsnat. Je stond er echt te soppen. Vandaag komen ze als het goed is in ieder geval even kijken. 
Wat een ellende allemaal. 
Maar goed, het wordt wel weer opgelost.
Ik ben dus pas laat in de middag naar mijn vriendin gegaan en van haken kwam niet veel meer. 
's Morgens had ik in alle vroegte deze kaart al deels gemaakt en die heb ik in de avond nog afgemaakt. 
Met de vrolijke muis van E.C.D.
De binnenkant kreeg een swivel, verder heb ik er niet veel aan gedaan. 
Op de achterste cirkel kan ik nog een boodschap schrijven.

Vandaag ga ik lekker lunchen bij een andere vriendin en hopelijk zonder noodmeldingen. 

Fijne dag allemaal,
bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjolijn.

vrijdag 15 november 2024

3 Lanterns

Naast de Advent kalenders maakte ik ook nog diverse cadeautjes voor de meiden. 
De leuke rendiertjes die ik gehaakt had heb ik al laten zien maar die moesten natuurlijk ook nog leuk verpakt worden. 
Ze kregen allemaal een eigen cadeaubox in de vorm van een lantaarntje.
En wat doe je als je geen kleinkinderen hebt om iets voor te maken? Juist ja, dan maakt je iets voor de hond van je dochter. 
Ik ben zo gek op dat beestje, echt zo'n lieverd is het. 
In het doosje zitten verantwoorde hondenkoekjes. 
Altijd blij als ze komt logeren 😊
Uiteraard een leuke tekst label aan het doosje. 
En nog eentje voor een van de dochters. 
Ook met een strik en label, zien jullie dat schattige muisje? Een stempeltje van Lawn Fawn.
De binnenkant van de doosjes heb ik bewerkt met stempels, als het leeg is kan er een batterijlichtje in. 
Altijd gezellig zo'n extra lampje in de donkere dagen. 

Nu ga ik echt aan de slag met de kerstkaarten. 
Ik vermaak me altijd wel in deze periode van het jaar.

Fijne dag allemaal nog en bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjolijn. 

dinsdag 24 september 2024

Swivel shaker.

Gisteren heb ik na mijn huishoudelijke bezigheden heerlijk zitten fröbelen de hele dag. 
De basis had ik zondag al gemaakt en gisteren heb ik de kaart aangekleed.
Dit is de binnenkant, het is een Swivel en links ook nog een shaker.
Even van dichtbij.
De restjes van de bloemenkrans voor op heb ik hier aan de binnenkant verwerkt.
Voor deze kaart gebruikte ik diverse setjes van Tim Holtz en de swivel van Lawn Fawn
Ook nog een foto gemaakt van de shaker, er zitten kleine sterretjes en rock candy van Tim Holtz in. 
En nog een filmpje dan zie je hoe hij werkt.
Deze kaart is zo leuk om te maken en met de swivel set, super makkelijk om te maken ook. 

Ik denk dat ik er nog wel een paar zo ga maken. 

Deze week zal er niet veel van komen want we gaan de slaapkamer eens aanpakken. De muur krijgt een ander kleurtje en we gaan het bed verplaatsen naar de andere kant. 
Het lijkt op papier niet veel werk maar uit ervaring weet ik dat het altijd tegenvalt en is dat niet zo dan valt het dus mee!! haha.
Ik ben dus wat minder aanwezig op jullie blogs ook, maar dat haal ik later wel weer in. 


Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjolijn. 

dinsdag 3 maart 2020

Maart Tabblad

Ik vind het eigenlijk zo leuk, lekker kliederen maar het komt er zelden van. waarom?? Ik vergeet het gewoon en ik heb zoveel designpapier liggen dat ik ook graag wil gebruiken, keuze's, keuze's!
In dit geval niet, ik heb wel met designpapier gewerkt en dat lekker bewerkt met distressinkt, 
Een geheel eigen touch er aan gegeven dus.
Wat is het toch heerlijk speelgoed, al die gave Die sets van Elizabeth Craft design, Ik weet eigenlijk nooit wanneer ik moet stoppen. hihi. Alles is leuk.
Darnaast heb ik ook nog zoveel andere leuke dies en stempels, zoals deze  mooie vaasjes van Stampin'Up! Alles komt van pas.
Ook de achterkant van de pagina aangekleed met de leuke tags en stempels van E.C.D. 
Alleen die Selfie, tja, die moet er nog op, haha. 
Ik ben er niet zo'n ster in, vreselijk vind ik foto's van mezelf. 
Wat vreemd dat mijn kinderen niet op de foto willen, whaaahhhhh. 
Eigenlijk was ik met deze pagina ook lekker aan het experimenteren, gewoon, wat kan ik allemaal met die leuke sets.
Zo kwam ik, mede door het maken van de kaartjes, op het idee om een reveal wheel te verwerken in deze pagina, hoe leuk is dat. 
Het reveal wheel is een stansen set van Lawn Fawn maar met een beetje prutsen is het me gelukt om hem in deze pagina te gebruiken.
Ik had er ook een filmpje van gemaakt maar die werken hier niet, en zoveel foto's, tja, dat hoeft dan ook weer niet, het gaat om het idee, de tekst die er achter verwerkt is....

Hey, Spring is coming!

En.... ik hoop dat de lente snel meer van zichzelf laat zien want wat ben ik klaar met dat sombere weer, niet eens een lekker flink pak sneeuw of wat heerlijke vorst. 
Dit kun  je geen winter meer noemen toch? 
Jammer maar we moeten het er mee doen. 

Ik zou zeggen , op naar de lente dan maar!!!

Bedankt voor je bezoekje,
liefs,
Marjo(scrap)lijn. 

maandag 2 maart 2020

Hap-pea en New Home

Even de tijd genomen om wat kaartjes te maken, dat moet af en toe ook gebeuren en het is erg leuk om te doen.

Ook de envelop kreeg een stempeltje, dat maakt het nog net iets leukere post!
Dit is een verjaardagskaartje voor mijn nichtje, gemaakt met de magic picture changer van Lawn Fawn, ook de stempeltjes zijn van Lawn Fawn.
Zo lekker vrolijk!
Als je aan het lipje boven trekt verander het plaatje, de erwtjes springen er uit , wat een lol!!
En dit is een kaartje dat ik voor mijn dochter en haar vriend maakte, jaaaaaa, ze hebben een huis gekocht! Het moet nog gebouwd worden en het is allemaal reuze spannend maar ook zo leuk!
Ook hier kreeg de envelop een stempeltje, deze keer van Stampin'Úp!
Voor de kaart gebruikte ik de dome van Sizzix, Tim Holtz, en daarin het piepkleine huisje uit de kerst set "tiny snowglobes"
Ook het autootje komt uit die set. 
Kijk hoe leuk!!! 


Dankjewel weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjo(scrap)lijn. 

maandag 13 januari 2020

Happy Birthday!!!

Sarah is jarig en dat verdiend natuurlijk een kaartje,

Met de supergave gloednieuwe die sets van E.C.D. hoef je natuurlijk niet alleen in je planner te werken. De dies zijn ook uitstekend geschikt om kaarten mee te maken. 
Deze kaart was ik al aan het maken toen ik verrast werd door de prachtige nieuwe Die sets van Elizabeth Craft Design. Ze lagen te roepen in mijn hobbykamer toen ik thuiskwam na een avonddienst. Whaaah, ik was meteen weer fit en wakker! 
Alles op mijn gemakje bekeken en toen maar snel mijn bed in gedoken zodat ik de volgende dag direct aan de slag kon met deze gave spullen. 
Razend enthousiast ben ik!!!!


Met de supergave Alphabet dies (PlannerEssentials 23 retro alphabet trio)
waar niet 1, niet 2 maar zelfs 3 formaten lettertjes en leestekens in zitten heb ik deze tekst gemaakt. Wat kun je er leuk mee spelen zo. 


 Met reveal wheel set van Lawn Fawn maakte ik deze kaart, in eerste instantie had ik de andere kant van het papier gebruikt maar ik vond uiteindelijk deze kant leuke, zonde natuurlijk van dat mooie papiertje dus ik heb het gewoon omgedraaid, Voor Sarah die linkshandig is, bleek dat ook nog eens extra handig, Win-win!! Het papier is van Stampin!Up! 




Aan de binnenkant van de kaart heb ik gestempeld met ook een nieuwe stempelset van E.C.D. (CS160 "pieces of life1")
Ook hier een beetje gespeeld met de stempels die ik in een blokvorm heb geplaatst waarvoor een stempelplatvorm erg handig is. 
De leuke fles, het glas en "Cheers" komen ook uit een die-set 
(Planner Essentials 24 Photo frame pages)


Dit zijn nog wat foto's van de nieuwe sets die ik gebruikt heb. 

Ik ga vandaag nog even verder feesten en morgen hopelijk lekker aan de slag met al die fantastische producten. 

Bedankt weer voor het kijken,
liefs,
Marjo(scrap)lijn.