dinsdag 3 maart 2020

Maart Tabblad

Ik vind het eigenlijk zo leuk, lekker kliederen maar het komt er zelden van. waarom?? Ik vergeet het gewoon en ik heb zoveel designpapier liggen dat ik ook graag wil gebruiken, keuze's, keuze's!
In dit geval niet, ik heb wel met designpapier gewerkt en dat lekker bewerkt met distressinkt, 
Een geheel eigen touch er aan gegeven dus.
Wat is het toch heerlijk speelgoed, al die gave Die sets van Elizabeth Craft design, Ik weet eigenlijk nooit wanneer ik moet stoppen. hihi. Alles is leuk.
Darnaast heb ik ook nog zoveel andere leuke dies en stempels, zoals deze  mooie vaasjes van Stampin'Up! Alles komt van pas.
Ook de achterkant van de pagina aangekleed met de leuke tags en stempels van E.C.D. 
Alleen die Selfie, tja, die moet er nog op, haha. 
Ik ben er niet zo'n ster in, vreselijk vind ik foto's van mezelf. 
Wat vreemd dat mijn kinderen niet op de foto willen, whaaahhhhh. 
Eigenlijk was ik met deze pagina ook lekker aan het experimenteren, gewoon, wat kan ik allemaal met die leuke sets.
Zo kwam ik, mede door het maken van de kaartjes, op het idee om een reveal wheel te verwerken in deze pagina, hoe leuk is dat. 
Het reveal wheel is een stansen set van Lawn Fawn maar met een beetje prutsen is het me gelukt om hem in deze pagina te gebruiken.
Ik had er ook een filmpje van gemaakt maar die werken hier niet, en zoveel foto's, tja, dat hoeft dan ook weer niet, het gaat om het idee, de tekst die er achter verwerkt is....

Hey, Spring is coming!

En.... ik hoop dat de lente snel meer van zichzelf laat zien want wat ben ik klaar met dat sombere weer, niet eens een lekker flink pak sneeuw of wat heerlijke vorst. 
Dit kun  je geen winter meer noemen toch? 
Jammer maar we moeten het er mee doen. 

Ik zou zeggen , op naar de lente dan maar!!!

Bedankt voor je bezoekje,
liefs,
Marjo(scrap)lijn. 

Geen opmerkingen: