dinsdag 31 maart 2020

DT werkje....

Ook deze pagina stond er nog.
I.p.v. het luikje heb ik hier het hart uit een andere set gebruikt  en er een schudgedeelte met allemaal kleine hartjes achter gemaakt.
het is tenslotte de maand van de liefde!!
Aan de achterkant een pocketje waar wat gags in zitten met foto's van alles wat ik gefröbeld heb de afgelopen tijd. 
Ik ben niet alleen maar in mijn planner bezig, ook kaarten maken vind ik erg leuk om te doen.
De pocket.
En de tags!
De achterkant van de tags. 
En een klein overzichtje van de "hoogtepunten" van Februari

Dankjewel weer voor je bezoekje,

#Stayhome
#Staysafe
#Staystrong

liefs,
Marjo(scrap)lijn. 

2 opmerkingen:

Chantal zei

Een hele leuke pagina, de labels zijn top.
Groetjes, Chantal S

Annerieke zei

Leuk weer iets van je te horen Marjolijn! Wat een gave pagina's maak je voor je planner, alles ook weer zo mooi gedetailleerd zoals je ook met je kaarten en andere projecten doet. Voorlopig begin ik niet aan een planner, ik ben nu wel fanatiek aan het foto's scrappen, er is zo veel leuks te doen!