woensdag 1 april 2020

Good Food.......

Kortgeleden heb ik ook deze super gave Turquoise planner mogen ontvangen.
Ik heb voor nu even besloten om daar mijn recepten in te bewaren.
Aangezien ik totaal verliefd ben op alle kleurtjes van de planners is het twijfelachtig of dit mijn receptenplanner blijft want ik had er eigenlijk een andere bestemming voor. 
Maar voor nu even....
Voor de pagina heb ik natuurlijk gebruik gemaakt van deze superleuke P.E. set 19 recipe book.
Ik heb het van zwart papier gestanst, daar kan ik leuk op schrijven met een witte pen. 
De achterzijde is gestanst uit craft-papier en heb ik eerst om getekend en toen er achter geplakt. 
Bij het handvat van de klopper heb ik een pocket gemaakt. 
Op de achterkant heb ik het recept geprint.
Op de tags staat het boodschappenlijstje en een ingrediëntenlijstje.
Wat details.
Het designpapier is van Graphic45, het lag al even in mijn mooie papier doos , ik was al eens begonnen aan een vorm van een receptenboekje maar was er niet tevreden over. 
Dit is vele malen leuker. En er kunnen veel meer recepten in. 
Nog meer details!
En zo ziet de planner er nu uit. Aan een mini kettinkje de spatel en de deegroller gehangen.
Er zullen vast nog heel veel recepten volgen en natuurlijk ga ik die dan met jullie delen.

Gebruikte materialen:

Planner Essentials 2, 19 recipe book, 24 photo frame pages and 26 tags&toppers
23 alphabeth trio

#Stayhome
#Staysafe
#Staystrong,

liefs,
Marjo(scrap)lijn. 

3 opmerkingen:

Je@net zei

Ooooh...dat ziet er gaaf uit, Marjolijn!

Chantal zei

Super leuke planner.
Groetjes, Chantal S

Annerieke zei

Dit is echt wel heel gaaf Marjolijn! Zo leuk hoe je alles hebt verwerkt. Kijk, daarom begin ik er misschien nog wel niet aan, ik begrijp dat het verslavend kan zijn, hihi.