maandag 13 januari 2020

Happy Birthday!!!

Sarah is jarig en dat verdiend natuurlijk een kaartje,

Met de supergave gloednieuwe die sets van E.C.D. hoef je natuurlijk niet alleen in je planner te werken. De dies zijn ook uitstekend geschikt om kaarten mee te maken. 
Deze kaart was ik al aan het maken toen ik verrast werd door de prachtige nieuwe Die sets van Elizabeth Craft Design. Ze lagen te roepen in mijn hobbykamer toen ik thuiskwam na een avonddienst. Whaaah, ik was meteen weer fit en wakker! 
Alles op mijn gemakje bekeken en toen maar snel mijn bed in gedoken zodat ik de volgende dag direct aan de slag kon met deze gave spullen. 
Razend enthousiast ben ik!!!!


Met de supergave Alphabet dies (PlannerEssentials 23 retro alphabet trio)
waar niet 1, niet 2 maar zelfs 3 formaten lettertjes en leestekens in zitten heb ik deze tekst gemaakt. Wat kun je er leuk mee spelen zo. 


 Met reveal wheel set van Lawn Fawn maakte ik deze kaart, in eerste instantie had ik de andere kant van het papier gebruikt maar ik vond uiteindelijk deze kant leuke, zonde natuurlijk van dat mooie papiertje dus ik heb het gewoon omgedraaid, Voor Sarah die linkshandig is, bleek dat ook nog eens extra handig, Win-win!! Het papier is van Stampin!Up! 




Aan de binnenkant van de kaart heb ik gestempeld met ook een nieuwe stempelset van E.C.D. (CS160 "pieces of life1")
Ook hier een beetje gespeeld met de stempels die ik in een blokvorm heb geplaatst waarvoor een stempelplatvorm erg handig is. 
De leuke fles, het glas en "Cheers" komen ook uit een die-set 
(Planner Essentials 24 Photo frame pages)


Dit zijn nog wat foto's van de nieuwe sets die ik gebruikt heb. 

Ik ga vandaag nog even verder feesten en morgen hopelijk lekker aan de slag met al die fantastische producten. 

Bedankt weer voor het kijken,
liefs,
Marjo(scrap)lijn. 

1 opmerking:

Je@net zei

Wat een super leuke verjaardagskaart heb je zo gemaakt, Marjolijn!