zondag 26 januari 2020

Week 4 alweer......

Week 4 alweer, 
het lijkt zo hard te gaan maar wat vind ik januari toch altijd lang duren. 
Nu is het geen slecht weer maar ik mis de seizoenen, geen winter, geen sneeuw, geen lekkere kou. 
Ach ja, we moeten het er mee doen.

Intussen gaat het leven door en heb ik weer een weekje verwerkt in mijn Planner. 
Nu probeer ik toch wel iedere dag een fotootje te maken, dat is toch leuker dan alleen maar schrijven. Deze week had ik er zelfs zoveel dat ik een keuze moest maken.  
Een dagje koken, wassen en poetsen (dat houdt ook nooit op).
Lekker naar de bioscoop geweest met de meiden, even shoppen met Eva, een foto van ons prachtige uitzicht, iedere dag weer een genot.
Een lekker kopje koffie en een dagje níet koken! 
Tussendoor ook nog 4 dagen werken en dan is de week weer voorbij. 
Weer heerlijk gespeeld met mijn nieuwe Dies van Elizabeth Craft Design.
Het is al bekend gemaakt dus ik kan het nu wel met trots vertellen natuurlijk. 
Sinds januari mag ik deelnemen aan het designteam van E.C.D. en dat vind ik toch leuk!! 
Iedere dag weer een feestje met al die leuke dies en stempels, ik kan er geen genoeg van krijgen. 
Ik ga jullie dus niet alleen mijn werk laten zien maar ook vertellen met welke spulletjes je dit allemaal kunt maken. 
Onderaan elk bericht plaats ik een lijst met de gebruikte producten, mocht je daar interesse in hebben dan kun je het daar dus terug vinden. 
Ik heb nu ook mijn Canon Selphy weer ontdekt en daar wat mee zitten spelen. 
Echt hele kleine fotootjes kun je er mee printen. Zoals bijvoorbeeld de foto van de pan met Boeuf Bourguignon en de Imax3D bril. 
Dat is erg leuk voor deze verslagjes en het hoeven niet altijd grote foto's te zijn. 
Ik ben gek op flapjes waar ik weer tags of overzichtjes in kan verbergen. 
Alles weer wat opgefleurd met wat kleine stansjes uit de Nordic stans van Tim Holtz want ook daar ben ik nog steeds helemaal verliefd op. 

Voor deze pagina's heb ik gebruik gemaakt van de volgende sets
Planner Essentials ( P.E.) 
P.E.1 tabje, 
P.E.4 cameraatje
P.E.21 notebookpages en note-pieces
P.E. 24 linker pagina
P.E.26 tags and toppers
P.E.27 rechterpagina
 en de reïnforcers. 
Geen stempels gebruikt deze keer. 

Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjo(scrap)lijn. 

1 opmerking:

Je@net zei

Ja....januari is bij uitstek een maand om veel leuke dingen te plannen. Je hebt het allemaal ook weer super gaaf verwerkt in de planner, Marjolijn!