maandag 1 april 2024

April (memorydex)

Mijn kaartje voor April is klaar, 
Met alleen de narcissen vond ik het kaartje een beetje kaal dus heb ik er wat eendjes bij gedaan. 
April kreeg een laagje embossingpoeder.
Ik vind dit toch echt een uitvinding, kan het niet genoeg zeggen. 
Het staat zo gezellig op mijn bureau!
In April heb ik maar 1 jarige en pas eind van de maand dus ik kan lekker lang genieten van dit kaartje.


1904 Ducks
1933 Daffodils
1657 Planner Months

Hoop dat jullie een leuke Paasdag hebben gehad.
Ikke wel, lekker met de oudste dochter een lentebokbier tour gaan doen al zijn we in de 1e (leukste) kroeg al blijven hangen. 
De biertjes waren lekker!!

Bedankt weer voor jullie bezoekje,
liefs,
Marjolijn. 

19 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

super mooi en vrolijke kaart index Marjolijn.........gr karin

Trijntje zei

Wat een leuke vrolijke memorydex heb je gemaakt. Groeten Trijntje

Irene zei

Buiten is het grijs en nat maar bij jou één en al vrolijke gezelligheid!
XxIrene

Doris knippenenplakken zei

Wat een super leuk tafereeltje. Prachtig gedaan in je memorydex. maar goed dat je er lang kan van genieten echt wel gaaf.
Groetjes Doris

!neke zei

Gaaf weer Marjolijn !!!!
Leuk je biertour !
groeten Ineke

Marjan zei

Deze mooie eendjesversiering past natuurlijk perfect bij de maand april, heel gaaf, Marjolijn!

Epie zei

Een schitterende creatie in je memorydex TOP
Gezellig zo n tochtje met n biertje super
Hier fietsen een lange route
Fijne dag en groeten Epie

Crea Astrid zei

Wat een prachtige lente creatie heb je ervan gemaakt. Schattig moeder eend met haar kleintjes erbij.
Gezellig dat je met je dochter lentebokbier bent gaan drinken. Mijn man houd er ook erg van, ik lust geen bier en geen wijn. Ik vind het wel lekker om heel af en toe een Amaretto of Baileys te drinken of een Pisang Ambon met jus d'orange. Mijn favoriete drankje is het drankje van Gran Canaria Ron Miel Indias.
Wij zijn gisteren naar De Beekse Bergen geweest met onze dochter, haar vriend en de kleinkinderen. Alleen hadden we niet echt mazzel met het weer. Maar verder was het een leuke en gezellige dag en daar gaat het om.

Fijne 2e Paasdag.

Groetjes, Astrid.

Elizabeth zei

Wat een prachtig kaartje voor de maand April. En ja, je hebt ook wel een er-rug mooie rolodex op je bureau staan!

Ellen zei

Hoi, wat heb je dit weer mooi gemaakt en ook prachtig gekleurd echt schitterend! Leuk ook met de eenden erbij, past idd supergoed! Wat leuk zo’n bierproeverij maar als je blijft hangen komt er weinig van proeven haha! 😂
Plezier gaat boven alles toch! 😉
Ik zat eens op jouw blog te scrollen en wat zag in je eerste blogjaar…het supermooie album wat je maakte met het mooie papier van Prima…ik heb ook voor mijn moeder, toen ze 90 werd een mooie (vind ik zelf 🙈) creatie gemaakt met dit prachtige papier. Misschien leuk om eens te kijken…
https://ellensgreetingcards.blogspot.com/2014/06/mam-90-jaar.html?m=0
Er ging weer van alles door me heen toen ik het terug zag…de 91 heeft ze nog gehaald…3 mnd later overleed ze.
Jouw album is prachtig gedaan moet ik zeggen!
Groetjes Ellen

bolletjelucky.blogspot.com zei

Haha dat was een korte biertour maar het zal vast gesmaakt hebben. Je tafereeltje vind ik superleuk en mooi gemaakt maar dat wist je al ;)
Lieve groetjes Miranda

alma.heijenk@gmail.com zei

wat een leuke pagina voor april en maar 1 jarige voor de maand april?
(je mag de mijne er wel bij zetten, 21 april. hihi).
groetjes Alma

Ellen zei

Hoi, wat heb je dit weer mooi gemaakt en ook prachtig gekleurd echt schitterend! Leuk ook met de eenden erbij, past idd supergoed! Wat leuk zo’n bierproeverij maar als je blijft hangen komt er weinig van proeven haha! 😂
Plezier gaat boven alles toch! 😉
Ik zat eens op jouw blog te scrollen en wat zag in je eerste blogjaar…het supermooie album wat je maakte met het mooie papier van Prima…ik heb ook voor mijn moeder, toen ze 90 werd een mooie (vind ik zelf 🙈) creatie gemaakt met dit prachtige papier. Misschien leuk om eens te kijken…
https://ellensgreetingcards.blogspot.com/2014/06/mam-90-jaar.html?m=0
Er ging weer van alles door me heen toen ik het terug zag…de 91 heeft ze nog gehaald…3 mnd later overleed ze.
Jouw album is prachtig gedaan moet ik zeggen!
Groetjes Ellen

GerJanne zei

Hahaha, jij bent me er eentje. Op kroegentocht en dan niet verder komen dan de 1e! Leuk dat je dat doet met je dochter... gezellig.
Je rolodexkaart is erg leuk en vrolijk!
En oh ja, de variatie met broccoli komt ook nog op mijn nieuwe blog. Dat is ook een succes!

Elly zei

Hij is zeer leuk deze maand rolodex.
Hier zijn ze de 1ste paasdag blijven eten en de 2de hebben we lekker rustig gedaan, gewandeld en film gekeken, en zelfs 2 kaarten gemaakt, dat is al heel wat weer voor mij, wie weet komt de zin en inspiratie weer rustig terug.
Groetjes Elly

karin zei

Wat een prachtige lentecreatie is dat, schitterend gemaakt.
Dames op kroegentocht 😉😊 hoor je niet dikwijls. Ik hou alleen van een kriekje, maar dat kennen ze volgens mij alleen in de grensstreek met België.
Groetjes,
Karin

Marjolijn van Elsberg zei

Haha, laat ik nou net in het grensgebied wonen. In Tilburg en Kriek, ja heerlijk. Zeker in de zomer. Ik drink liever bier dan wijn, en dan lekker speciaalbieren proeven. Ze hadden daar een hele lekkere, ben de naam al vergeten maar ook daarom, en vanwege de gezelligheid bleven we plakken.

Josje zei

Super mooi hoor

Jolanda Goes zei

Wat een heerlijk zonnig kaartje! Ik ben heel benieuwd en kom het graag in het echie bekijken!