woensdag 10 april 2024

Overzicht C&W


Ik heb weer een paar kaartjes gemaakt voor mijn overzicht van de Cute&Whimsical collectie die ik heb. 
En dat blauwe vogeltje? Dat is een nieuw watermerkje van E.C.D.
Ik vind het zo schattig!
Dit is de Squirrel, oftewel de eekhoorn wat ik een leukere naam vind, haha. 
Hij is lekker aan het peuzelen van zijn eikeltje.
En Beaver.
Ik heb geloof ik een beetje geknoeid met de lijm maar gelukkig zijn het geen kaarten die ik moet versturen en vind ik het wel prima zo. 
En weer 3 kaartjes bij elkaar. Er hoort nog meer bij deze collectie maar ik hou het even bij de figuurtjes die er allemaal zijn, de rest kan later nog wel een keer. 

Ik heb niet veel gedaan afgelopen week. 
Was een paar keer helemaal niet lekker en ben toch maar even naar de huisarts gegaan. 
Na allerlei onderzoekjes en een hartfilmpje toch maar voor de zekerheid naar de hartpoli doorgestuurd.
Gelukkig bleek daar niks verontrustends aan de hand te zijn maar het was wel even schrikken. 
Inmiddels voel ik me weer wat beter gelukkig. Er is wel een hoop blijven liggen dat ik graag had gedaan, zoals het bezoeken van al jullie leuke blogs, dat kwam er even niet van maar vanaf nu ga ik het weer oppakken. 
Ik kom dus vandaag gezellig op bezoek om jullie moois te bewonderen, denk niet dat ik bij alle gemiste berichtjes ga reageren want dan ben ik wel heel lang bezig. 
Dat komt allemaal wel weer natuurlijk.
Nu nog een paar beloofde kaarten maken en dan ben ik gelukkig weer bij. 

Bedankt weer voor jullie bezoekje,
liefs,
Marjolijn. 

13 opmerkingen:

Kaartenkraam zei

Och wat vervelend dat je je niet lekker hebt gevoeld en als je denkt dat het aan het hart ligt is dat natuurlijk erg schrikken. Gelukkig niets verontrustends schrijf je.

Je hebt weer een leuke serie gemaakt met die schattige diertjes.

groetjes van Ank

Trijntje zei

Fijn dat je je weer wat beter voelt… hopelijk ben je snel weer helemaal opgeknapt. Je hebt 3 schattige kaarten gemaakt. Succes met je andere kaarten. Groeten Trijntje

Hobby Hoogland zei

Ze zijn weer prachtig stuk voor stuk.
Hele leuke diertjes.
Gelukkig is het allemaal goed , maar is wel schrikken.
groetjes Marjan.

!neke zei

Dat was wel even schrikken !!!
Gelukkig goed afgelopen !
Leuk deze dieren !!!!!
groeten Ineke

KarinsArtScrap zei

wat zijn ze mooi en gaaf Marjolijn..........gr karin

Marjan zei

Joh Marjolijn, wat naar dat je je zo voelde. Maar heel verstandig om naar de huisarts te gaan en te laten kijken. Nu ben je gerust gesteld, hoop ik.
Hoop dat je je ook beter gaat voelen!
Je kaartjes zijn zoals altijd weer helemaal top, de kleurtjes voor dieren en alles qua achtergrond.

Claudia's kaartjes zei

Oh, niet zo leuk, dat je je niet goed voelde!! Ik hoop dat je je ondertussen al beter voelt? Alvast nog veel beterschap.
Je kaartjes zijn echt schatjes. Die diertjes zijn zo leuk!!!!

Creatieve Groetjes Claudia

Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
You tube:Claudia's Kaartjes
Blog:Claudia's Kaartjes
Challenge blogs:
Girlz Creative Christmas 
Girlz makes Guyz Cards
Girlz creative crafts
Creative sketchy girls

Elizabeth zei

Wat heb je toch een prachtig overzicht straks... Leuk hoe je ook de achtergrondjes maakt.
Vervelend om je zo naar te voelen en je gaat je ook al snel zorgen maken, lijkt me. Hopelijk was het allemaal maar tijdelijk. Lekker naar buiten en wat vitamientjes snuiven!

Angélique zei

Gelukkig dat er niets ernstigs is en dat je je inmiddels weer wat beter voelt.
Je hebt heel leuke kaartjes gemaakt met de knagers (leuk voor een tandarts, haha).
Ik zie geen lijm geknoei hoor.

GerJanne zei

He, wat een schrik dan zeg! Maar gelukkig dat het allemaal goed is. Wel jammer dat je dan niet weet wat het wel was, he?
En ik verwacht echt niet dat je op gemiste berichtjes bij mij allemaal gaat reageren hoor!
Je drie kaartjes zijn super! Wat een leuke diertjes. Die bever vind ik helemaal erg leuk!

Trudy zei

Fijn dat het weer beter gaat en dat je niks ernstigs hebt.
Je diertjes zijn super schattig en erg leuk geworden!
Groetjes Trudy

Annie H zei

Leuke kaartjes met die leuke knagers. Gelukkig was er niets ernstigs met je aan de hand en voel je je stukken beter nu.
Groetjes, Annie

Crea Astrid zei

Ik zie dat ik een beetje achter loop mnet reageren. Soms lukt het me niet om op elke kaart/creatie te reageren, helaas. Kom tijd te kort in een week.
Prachtige kaartjes heb je gemaakt en ze zijn ook zo schattig de diertjes. Mooie achtergronden er ook bij gemaakt.

Groetjes, Astrid.