woensdag 24 april 2024

By air mail (envelop)

Het bloed kruipt,.... maar het was weer genoeg, meer dan genoeg.
Vandaag dit envelopje gemaakt met de stempel uit de set van Esthers 
"correspondence from the past" stempelset.
Ze komen straks vast ergens in een projectje voorbij.
Voor vandaag was het eigenlijk al te veel. 
Hoop dat die pols snel beter gaat, al moet ik dit dan misschien ook niet doen. 
Het gaat nog niet echt beter en ik verveel me inmiddels. 
Ze zijn toch net echt!
Ik heb eerst de envelopjes gemaakt. 
Op de maat van de stempel.
Die gekleurd met distressink en daarna gestempeld
De stempel kleurde ik in met distress stiften van ranger
Deze had ik eerst gestempeld en daarna gekleurd maar dat ging vlekken, ik had hem eerst moeten drogen denk ik. 

Ach ja, dat weet ik nu dus ook.
Misschien vinden jullie dit ook wel leuk om te doen. 
Ze kunnen vast netter maar ik vind het wel weer even prima zo. 

Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjolijn.

13 opmerkingen:

Angélique zei

O, wat vervelend! Pijn hebben is al erg, maar je ook nog vervelen maakt het nog erger. Heel veel sterkte en beterschap Marjolijn.
De enveloppen zijn heel mooi, vintage en net echt.

jolanda.goes@gmail.com zei

Heel mooi Marjolijn, wat handig ik wist niet dat er distress stiften bestonden
Ik ben benieuwd in welk projectje dit terugkomt.

Syl(via) zei

Mooie enveloppe geworden. Je pols overbelasten helpt niet bij het herstel. Het is al snel teveel wat je doet. Ik ben gaan legpuzzelen toen ik mijn pols had gebroken. Vond ik eerst niets maar uiteindelijk kwam ik in een flow en had ik er veel plezier in. Sterkte en een voorspoedig herstel gewenst.

Elly zei

Wat een geweldige creatie is dit zo! Ik hou hier zo van.
Beterschap hopend gaat het snel beter met je.
Groetjes Elly

anita01 zei

Och ik vind je vlop ge-wel-dig en knap dat je het voor elkaar heb gekregen,... beetje bij beetje komt er toch iets uit je handen he en beterschapjes van Aniet xxx

Kaartenkraam zei

Dat heb je heel erg leuk gedaan! Die onvolkomenheden vind ik juist leuk, het is tenslotte handwerk!
Of het verstandig was voor je pols............???????????
Sterkte maar weer!

groetjes van Ank

Hobby Hoogland zei

Je kan het ook niet laten. Mooie envelop heb je gemaakt.
Het is ook erg moeilijk om niets te mogen , dan lijkt het wel of je juist wil.
Heb ook een jaar bij de fysio gelopen , thee handen overbelast , wat een ramp.
Heb ook een legpuzzel op tafel gelegd , misschien ook iets om je verveling op te lossen
Beterschap .
groetjes Marjan.

Marjan zei

gaaf deze enveloppen, Marjolijn! Maar probeer nou toch maar je pols zoveel mogelijk rust te geven. Ik hoop dat het beter zal gaan en anders weer naar de dokter misschien.

KarinsArtScrap zei

toppie gedaan Marjolijn, beterschap......gr karin

GerJanne zei

Juist leuk zo, beetje nonchalant! En ik hoop niet dat je erg moet bezuren vandaag!

Epie zei

SUPERLEUK deze handbewerkte floppen , ik ga het meteen doen
Veel beterschap en sterkte met de pijn , groeten Epie

Doris knippenenplakken zei

Heel veel sterkte en beterschap!
De envelopjes zijn heel mooi.Groetjes Doris

Kitty zei

Het geeft wel een mooi vintage/distressed effect hoor zoals de afdruk nu is.
Met onze hobby lijkt het me een ramp als je zo veel last van je handen/pols hebt.