zaterdag 27 april 2024

Koningsdag!

Kijk hem zwaaien met zijn vlaggetje! Onze eigen Willem Alexander. 
Het is zijn feestje vandaag! Koningsdag. 
Voor deze dag maakte ik dit kaartje in mijn rolodex kalender.
Het kasteel heb ik een verdieping ingekort zodat hij in de rolodex kan, maar net!!!!
Met de pons van Vaessen maakte ik er de gaatjes in.
Mijn kalender wordt steeds voller en leuker. Ik heb er zo'n plezier in.

Voor dit kaartje gebruikte ik uitsluitend E.C.D. producten.

1797 castle foldingcard
1791 Prince
1978 Party time
2140 Classic Alphabet
Soft finish cardstock

Alles is gekleurd met distress oxide ink en een randje distress.

Dit kaartje maakte ik afgelopen weekend, met pijn en moeite maar het is gelukt.
Het bloed kruipt waar het niet gaan kan. 
Helaas gaat het nu echt even niet, stempelen gaat nog, dat kan ik ook met links en mijn stempelhulp.
De envelopjes maken lukt met een beetje moeite maar ik denk dat ik toch echt beter even helemaal niks kan doen. 
Voorlopig met voltaren gel extra sterk en paracetamol, diclofenac kan ik niet verdragen, de pijn proberen te onderdrukken.
De bloeduitslagen afwachten en straks misschien manuele therapie.
Waarschijnlijk is het de fibromyalgie die flink opspeelt, en tja, daar moet je mee leren leven.
Tot nu toe ging dat best maar nu heb ik zoveel pijn dat ik maar beter even echt pas op de plaats kan nemen.

Fijne Koningsdag allemaal!!!!

Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjolijn.

11 opmerkingen:

Kitty zei

Die hobby van ons... het is echt een verslaving hè als je zo graag wilt dat je door je grenzen heen gaat. Pas toch maar goed op jezelf Marjolijn, wie weet wat het anders voor schade veroorzaakt. Beterschap in ieder geval.
O en het kaartje is weer super ;)

KarinsArtScrap zei

wat prachtig Marjolijn super gedaan....... sterkte.........gr karin

Heidie zei

Wat een mooie pagina voor in je rodolex. En beterschap. Hoop dat het snel weer beter gaat.

Liefs Heidie

Marjan zei

Heel gaaf deze kaart voor je Rolodex, maar pas wel op inderdaad. Hoop snel meer duidelijkheid en een adequate aanpak. Beterschap!

!neke zei

Wel heel mooi gemaakt !!!!
Sterkte met de ongemakken....
groeten Ineke

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuke toepasselijke afbeelding voor je rolodex heb je gemaakt Marjolijn. Pas maar goed op dat je niet over je grens blijft gaan, direct heb je blijvend pijn. Beterschap.
Lieve groetjes Miranda

Angélique zei

O, wat een superleuke kaart voor je kalender! Tof dat je ook zoveel plezier beleeft aan het maken. Dan ben je lekker bezig en dan wil je lichaam niet meewerken, zo naar! Heel veel sterkte en beterschap, ik hoop dat er snel iets op gevonden wordt.

Scraptastisch zei

Moeilijk hè, pas op de plaats nemen! Het is wel een hele leuke kaart voor in je rolodex en super nice ziet het eruit. Doe rustig aan hoor en veel beterschap!!!
xx gerie

Kaartenkraam zei

Ja dat valt niet mee om niks aan de hobby te kunnen doen, zeker niet wanneer je zulke leuke/mooie kaarten maken kunt. Ik zag hem al op facebook, vind hem heel mooi gemaakt.
Je klachten klinken ook wel als RSI-klachten.
Hopelijk gauw duidelijkheid en minder pijn. Sterkte maar weer!

groetjes van Ank

Elizabeth zei

Je kaartje is weer prachtig! WA zo parmantig voor zijn kasteel, o o... ik moest er zo om lachen...
Maar wat akelig dat je zoveel pijn blijft houden. Je moet er toch niet aan denken dat je je hobby niet meer zou kunnen uitoefenen.
Ik hoop echt dat je baat hebt bij de therapie!

Crea Astrid zei

Wowww, wat een prachtig kasteel heb je voor Willem Alexander gemaakt. Mooie details ook op verwerkt.
Hopleijk heb je snel meer duidelijkheid. Beterschap.

Groetjes, Astrid.