woensdag 3 april 2024

Nog meer C&W in mijn memorydex overzicht

Gisteren liet ik jullie de snowglobe al zien, nu ook de rest van deze collectie.
Deze Elf is zo leuk dat ik gewoon al zin krijg in kerstmis!
In dit geval heb ik op de achtergrond wat stempels toegevoegd omdat ik anders het kaartje in het overzicht een beetje kaal vond.
De stempeltjes die ik hier voor gebruikt heb komen uit de Art-journal collectie van E.C.D. 
De tekeningen zijn van de hand van Jilldis Mulders.
Ik heb ze ingekleurd met Brushmarkers van W&N.
Dat heeft een beetje doorgedrukt naar de achterkant, misschien plak ik daar nog iets overheen maar ach, het is een overzicht en alleen voor mij dus ik maak me er niet echt druk om.
Dit is de She Elf! De stempel is uit dezelfde set. 
En wat denk je van Jack Frost? Te leuk toch?
Daarnaast zijn er allerlei accessoires om alle poppetjes anders aan te kleden. 
Ook zo leuk. 
De snowglobe kreeg ook nog een kaartje met naam en nummer al was dat wel met pijn in mijn hart. maar zoals gezegd, het is voor het overzicht, hihi. 
De nummers staan overigens allemaal op de achterkant van de labels, die komen weer uit een plannerset van Esther. 
Het begint al een aardig overzicht te worden. Steeds als ik even geen inspiratie heb of geen zin in kaarten ga ik hier een stukje verder mee. Ben ik toch lekker bezig en het is straks superhandig.
Uiteraard is het ook heel leuk om te doen. 

Nu moet ik een condoleancekaart maken, dat vind ik minder.

Alle gebruikte producten zijn weer van E.C.D.

Soft finish cardstock
2067Planner Essentials weekendfun
CS309 All I want..
1826 Holiday Elf Hers
1827 Holiday Elf His
1828 Jack Frost
1829 Winter accessories
!830 Snow globe

Voor jullie weer een fijne dag.
Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjolijn. 

16 opmerkingen:

alma.heijenk@gmail.com zei

het wordt echt een mooi naslagwerk!!
groetjes Alma

dutchess zei

These are so cute….just love your colouring….so clever…xx

Crea Astrid zei

Schattige elfjes en een mooie sneeuwpop. Leuk gedaan zo met de accessoires er zo nog apart bij te doen.

Groetjes, Astrid.

Anoniem zei

Prachtig weer Marjolijn en wederom supermooi ingekleurd!
Erg leuk geheel!
Groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

Elly zei

Wow hoe mooi allemaal zeg! Tja een rouwkaart dat ik minder, heb ik ook gemaakt en is al op plaats van bestemming ze waren er blij mee.
Groetjes Elly

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat ben je weer lekker creatief bezig geweest Marjolijn. Het ziet er allemaal heel leuk uit. Handig zo'n overzicht.
Lieve groetjes Miranda

KarinsArtScrap zei

wat mooi en lief Marjolijn.........gr karin

Claudia's kaartjes zei

Je momory dexx plaaatjes zijn zo leuk. Ik heb die ook nog liggen, zou er ook nog iets mee moeten doen. Ik vind het plaatje van april van eerder deze week zo leuk.
Creatieve Groetjes Claudia

Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
You tube:Claudia's Kaartjes
Blog:Claudia's Kaartjes
Challenge blogs:
Girlz Creative Christmas 
Girlz makes Guyz Cards
Girlz creative crafts
Creative sketchy girls

Angélique zei

O, wat zijn ze allemaal leuk! Ik geloof onmiddellijk dat het een heel leuke klus is om dit overzicht te maken.
Ik zie nu dat de snowglobe een eigen plekje heeft en niet perse voor de kameleon hoort, dat had ik verkeerd begrepen.
Het komt wel goed uit dat je zin in kerst krijgt met deze stansjes, want ik laat morgen een kerstkaart zien en met mij heel veel anderen, zo vlak na Pasen 🙃😆

GerJanne zei

Oh wat wordt het mooi! Het ziet er enig uit met de elfjes! En die Jack Frost is toch mijn favoriet! Nee condoleance kaarten zijn nooit de leukste, maar soms bieden ze echt troost..

Trudy zei

Prachtig gemaakt, het ziet er allemaal leuk en vrolijk uit!
Vooral dat elfje vind ik een schatje!
Groetjes Trudy

Doris knippenenplakken zei

Zo lief, zo schattig, wat een schitterende kaartjes.
Groetjes Doris

Epie zei

Superr mooie serie heb je gemaakt in je memorydex
Groetjes Epie

Jolanda Goes zei

aaah echt superleuk zijn ze allemaal en handig zo'n overzicht voor jezelf.

Marjan zei

Het wordt echt een superproject, alle onderdelen die je hebt toegevoegd zijn weer heel gaaf!
Condoleancekaartjes maak ik ook niet graag en het ligt er ook echt aan voor wie ze zijn, hobby mensen krijgen sowieso een zelfgemaakte.

Elizabeth zei

Oh, wat zijn deze kaartjes leuk.. stuk voor stuk!