woensdag 17 april 2024

Auwwwwww

Sorry lieve lezers, 


met heel veel moeite heb ik jullie blogs nog bezocht en gereageerd maar waarschijnlijk zagen jullie al dat het zeer korte reacties waren. Ik heb zo'n last en pijn aan mijn rechterpols!!! en ik ben rechts. Kom er nu ook achter dat de meeste letters die wij gebruiken in ons taalgebruik ook aan de rechterkant van het toetsenbord zitten of misschien denk ik dat nu maar. 
Even dus geen berichtjes of reacties van mij.
Fröbelen gaat ook niet echt dus ja, wat blijft dan over.
Gelukkig hebben we Netflix, en nog genoeg boeken om te lezen. 

Hopelijk tot heel snel,

lieve groet,
Marjolijn. 

22 opmerkingen:

karin zei

Dat is niet zo best. Ik hoop dat de pijn vlug over gaat. Of is het Artrose?
Veel sterkte en beterschap!
Groetjes,
Karin

KarinsArtScrap zei

beterschap en sterkte met je pols Marjolijn..........gr karin

Scraptastisch zei

Arme jij, dat wordt veel rust houden, heel veel beterschap Marjolijn 🌷🌷🌷
xx Gerie

Claudia's kaartjes zei

oei das echt nie leuk. Veel beterschap.

Zou ik je adres mogen?
je weet maar nooit hé
mag je mailen naar
claudiaskaartjes@outlook.com

grtjs
Claudia

Irene zei

Wat akelig, even rustig aan maar en veel beterschap!
XxIrene

GerJanne zei

Ah wat balen is dat! Fijn dat je van lezen en film kijken houdt! Dan kom je de tijd wel door!

Hobby Hoogland zei

Rust , Rust en nog eens Rust , wat vervelend hoop dat het gauw overgaat.
Beterschap.
groetjes Marjan.

Kitty zei

Oeh, gauw beter worden hoor!

Renate zei

Veel beterschap Marjolijn.
Lieve groetjes Renate

Epie zei

Oopss.... sterkte en beterschap gewenst....
Groetjes Epie

Marjan zei

Oh jee, niet forceren en heel goed dat je het rust gaat geven. Sterkte Marjolijn en vooral veel beterschap!!

Angélique zei

O jeetje, niet fijn Marjolijn, heel veel sterkte en beterschap.

Elly zei

Ik wens je heel veel beterschap en dat je maar weer gauw mag opknappen om te kunnen freubelen.
Groetjes Elly

Trijntje zei

Veel beterschap. Groeten Trijntje

Je@net zei

Wat vervelend, Marjolijn! Veel sterkte gewenst!

Josje zei

beterschap!

Josje zei

Beterschap!

Bernadet zei

Oooh Marjolein, wat erg.
En nu.... rusten en fysio??
Sterkte en beterschap!!

Elizabeth zei

Het was mij nog niet opgevallen hoor (korte reacties), je schrijft altijd zo leuk...
Maar wat is dit balen zeg; want een hobbyist kan dit toch echt niet gebruiken!
Weet je wat het is?
Ik hoop dat je pols met rust hersteld en beterschap gewenst hoor!
Groetjes van Elizabeth

Kaartenkraam zei

Ik lees dit nu pas. Oef dat is heel vervelend, ik weet wat het is beperkt te zijn door pijn. Doe maar rustig aan en hopelijk herstelt het snel!

groetjes van Ank

Trudy zei

Heel veel sterkte met je pols en hopelijk gaat het snel beter!
Groetjes Trudy

bolletjelucky.blogspot.com zei

Ojee dat is niet prettig, arme jij. Hopelijk helpt rust houden en gaat het snel beter. Nog even je hart hieronder bewonderd, in één woord;prachtig!
Beterschap Marjolijn.
Lieve groetjes Miranda