zaterdag 30 maart 2024

Horse with no name

Vorige week waren mijn dochters een dagje naar Amsterdam om naar het stedelijk museum te gaan. 
Ze gingen naar de tentoonstelling van Marina Abramović.
Helaas hadden ze vergeten een tijdblok te reserveren en moesten ze onverrichterzake terug. 
Dat wordt een ander keertje dus. 
Maar ze zijn natuurlijk Amsterdam in gegaan en lekker gaan shoppen in vintage winkeltjes en zo kwamen ze ook langs,....De Posthumuswinkel!!!!
Oh dat moet mama zien dachten ze en ze namen zowaar zomaar een cadeautje voor mij mee! 
Kijk nou hoe mooi een prachtige rubber stempel op hout van een kermispaard, zo mooi!
Vanmorgen heb ik er dit kaartje mee gemaakt. 
Het kaartje had niet veel nodig.
Op mijn gladplaat heb ik wat color burst in burnt umber en turquoise gedan en daar wat water op gesprayd om daarna het kaartje er doorheen te halen.
Daar heb ik toen het droog was het paard op gestempeld. 
de randjes kregen een beetje tea dye en scorched timber distress ink.
Een zwart achtergrondje en dat alles op een kraft kaartje en toen vond ik het wel klaar.
Soms kan het heel simpel zijn. 
Dit is de prachtige stempel, hij staat nu te pronken op mijn kamer.
Zo blij mee, dit was echt een verrassing!
Nogmaals dank lieverds.

Jullie weer bedankt voor je bezoekje en heel fijne Paasdagen allemaal,
niet teveel chocolade eitjes snoepen!!!

Liefs, 
Marjolijn.

14 opmerkingen:

Trudy zei

Wat een prachtige kaart en wat een super lieve dochters heb je!
Ik heb idd ook wel eens van die winkel gehoord, veel houten stempels geloof ik!
Fijne dagen en groetjes, Trudy

Hobby Hoogland zei

Een prachtige kaart en ook een hele mooie stempel.
Ben daar ook een keer geweest je kijk je ogen uit.
Wat een verassing en ook zo lief om iets voor je mee te nemen.
hele gezellige paas dagen.
groetjes Marjan.

Anoniem zei

Supergaaf deze kaart en prachtig gecombineerd met de kleuren inkt!
Ik ben er ook eens geweest en mn hebfactor was erg hoog! 😉
Jammer van het museumbezoekje wat geen bezoekje werd.
Dank voor je reactie maar ik blijf jullie wel volgen hoor, ik kan alleen niets posten (wel wat nog klaarstaat) tot het opgelost is!
Fijne dagen, groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

Je@net zei

Aaah...wat een lieve verrassing van de meiden en wat een gaaf kaartje heb je met de stempel gemaakt!

Je@net zei

Aaah...wat een lieve verrassing van de meiden en wat een leuke kaart heb je met de stempel gemaakt!

Angélique zei

Wat een prachtige gedetaileerde stempel. Je hebt er een heel mooie kaart mee gemaakt.
Lief van de dames om hem voor jou mee te nemen.
Fijne Paasdagen. Mijn kleinzoon komt met zijn papa dus zullen er vast niet al te veel chocolade eitjes voor mij overblijven (en dat is maar goed ook, haha)

Claudia's kaartjes zei

Zo lief van je dochters dat ze een stempel hebben meegebracht.
Je kaartje is een pareltje. Zo mooi.

Creatieve Groetjes Claudia

Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
You tube:Claudia's Kaartjes
Blog:Claudia's Kaartjes
Challenge blogs:
Girlz Creative Christmas 
Girlz makes Guyz Cards
Girlz creative crafts
Creative sketchy girls

KarinsArtScrap zei

een super gave stempel Marjolijn en een mooie kaart...........en Fijne paasdagen.......gr karin

Epie zei

Weer zo n leuke kaart met n mooi kleurtje en paard
Wij eten echte eieren in Friesland , heerlijk
Fijne paasdagen gewenst met n groet Epie

Kitty zei

Dat is nog eens een mooi cadeau! En wat een mooi kaartje heb je er mee gemaakt, heel geschikt ook voor mannenkaarten.

Marjan zei

Porhumus schijnt een prachtige winkel te hebben, wat fijn dat je dochters zo'n mooie stempel voor je meenamen daarvandaan! Mooie kaart ermee gemaakt!

Crea Astrid zei

Wat lief van je dochters om een verrassing voor je mee te nemen. Een prachtige stempel heb je van ze gehad en je hebt er een mooie kaart mee gemaakt.

Groetjes, Astrid.

Kaartenkraam zei

Posthumus bestaat al heel lang en ik heb er zo'n 30 jaar geleden al stempels van gekocht op de KreaDoe waar ze altijd stonden. Destijds hadden ze ook een catalogus waar ik in aanstreepte wat ik graag wilde hebben maar uiteindelijk voor mij (met minimum inkomen) veel te duur. Je boft maar met zulke attente dochters en ze hebben een prachtig exemplaar voor je uitgekozen en jij hebt er weer een beeldige kaart mee gemaakt.

groetjes van Ank

Jolanda Goes zei

o wauw wat een prachtige stempel en de achtergrond die je hebt gemaakt is super! Lief cadeautje van je meiden...