donderdag 1 december 2022

Elf in christmas stocking and #1Prompts

In de F.B. groep van E.C.D. zijn we begonnen met de prompts voor December, iedere dag een kleine opdracht die je als inspiratie kunt gebruiken. 
#1 Let the fun begin!
Ik maakte een klein slingertje dat in een pocket verstopt zit.
Ik ben gek op slingertjes!
Je wordt er altijd meteen vrolijk van, toch?
De lettertjes zijn een beetje slank maar je ziet hopelijk het woord FUN wat beter op deze foto.
Hier zit het slingertje verstopt in een pocket.
Ook dat vind ik superleuk, het maakt alles net een beetje spannender, wat zou er in of er achter zitten. 
En deze elf in een kerst sok, is hij niet leuk!!!
Het patroontje van het Elfje kreeg ik met mijn verjaardag van mijn vriendin, nu haakte ik voor haar ook een elfje en in de sok van Joset paste hij precies! 
De sok heb ik van vilt gestanst, met de precicie plate van Big Shot gaat dat geweldig, zelfs dik vilt snijdt hij dan heel precies met de stansen van E.C.D.
Mijn naaimachine kwam er weer aan te pas. De witte vilt heb ik vastgezet met een lijmpistool net als de blaadjes en de besjes.
Kijk dan toch dat rendiertje!!
Zo leuk uit vilt ook, dikke vilt en perfect gesneden. 

Ik probeer nu iedere dag een berichtje te plaatsen met de prompts die ik maak. 
Hoop dat het gaat lukken maar dat zien jullie vanzelf.
Voor wie mee wil doen, boven in het bericht staat een link naar de juiste F.B. groep.

Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjo(scrap)lijn. 

1 opmerking:

Els zei

Een hele gezellige post Marjolijn en wat een leuke kleine slinger heb je gemaakt en die verstopt in een pocket. Daar zou ik niet op gekomen zijn.
Je kerst-sok is ook erg leuk met deze schattige Rudolph.
Groetjes, Els