maandag 12 december 2022

Kerstkaarten tekenen

Afgelopen week had ik Koby, de superlieve hond van mijn dochter en schoonzoon, een paar dagen te logeren. Oh wat hou ik van dat beestje, het is zo'n lieverd. Het liefst zit ik dan de hele dag bij haar beneden in de huiskamer, helaas kan ik dan niet fröbelen of ik moet alles naar beneden verhuizen, dat is me een beetje te gortig. Maar wat ik wel kon..... tekenen!
Ik had me opgegeven voor de cursus "fantasie kersthuisjes tekenen" van Carla Kamphuis en ohhh wat is dat leuk!
Eerst wat oefen tekeningetjes en dan aan de slag.
En wat bleek, zelfs ik kan best wel een beetje tekenen, en met de juiste hulp van Carla ging dat prima.
Tuurlijk kan het allemaal nog veel beter maar ik ben tevreden en heb echt genoten van de cursus. 
Dit sneeuwbolletje!!! Te leuk toch?
En dit "palace of presents" noemt Carla het. Zo leuk!!!

Ik wil/moet er nog kerstkaarten van maken maar helaas werd ik ziek. 
Griep? Oh echt, sinds ik Corona heb gehad is mijn weerstand nul, zelfs met vaccinaties word ik nog ziek.
Ik heb dus al een paar dagen helemaal niet gefröbeld.
Nu even aan het bloggen en wat reageren op F.B. 
Hopelijk snel weer wat fitter want ik heb nog een heleboel te doen voor de kerst.

Gelukkig heb ik nog even en ben ik dit jaar ruim op tijd met alles, het komt dus vast wel goed.
Ik moet wel hoognodig mijn DDBD bijwerken want dat loop nu alweer 5 dagen achter? 
Mmmmmmm

Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjo(scrap)lijn. 

Geen opmerkingen: