maandag 12 december 2022

Is this safe? #DecemberDBD prompts 05 Fireplace


#Prompts 5, Fireplace, Ik heb er genoeg maar bedaacht dat dit ook wel leuk was. De sneeuwmannen Twig&Stump van Tim, bij een open vuurtje marshmallows aan het roosteren. 
Ik vind ze zo cute! 
Hij wordt trouwens verstuurd als kerstkaart, en zonder de tekst, of zal ik die erbij doen?
Weet je wat, ik doe hem er los bij, hihi. 
( Mijn handschrift is zo vreselijk lelijk)
De achterkant van de Tag. 
En ja hoor, ze wiebelen, is dat van de kou of omdat ze gaan smelten?

Ik loop een beetje achter, kreeg een fikse griep te pakken en was een paar dagen flink beroerd.
Nu gaat het wel weer al loopt mijn neus nog steeds harder dan ik en hoest ik nog steeds. 
Gelukkig nu en niet net voor de kerst.
Maar vandaar dat mijn DDBD een beetje achter loopt. 

Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjo(scrap)lijn.

2 opmerkingen:

Els zei

Geweldig! wat een leuke pagina's en zo leuk met de
wiebelende sneeuwpoppen erbij.
Vervelend dat je de griep hebt gehad, maar wat je
al schreef; beter nu dan met de kerst.
Je kerstboom hieronder en je palace of presents vind ik ook erg leuk.
Groetjes, Els

Kitty zei

Wat een geweldig kunstwerkje weer en wat een grappig verhaal er zo bij! Hopelijk ben je weer helemaal opgeknapt. Zo'n griepje kan lang blijven na-ijlen.