zaterdag 10 december 2022

Musicbox christmas

Ssssstttttt, ze moet het nog krijgen maarrrr gelukkig leest ze geen blogs dus ik kan het wel laten zien.
Dit muziekdoosje maakte ik voor mijn vriendin als kerst cadeautje. 
Ieder jaar maken we iets leuks voor elkaar, soms klein, soms groot, dit is klein maar er zit heel veel werk in.
En liefde!!
Dit is de binnenkant, een gezellig kersttafereeltje.
Een mini kerstroosje met wat sneeuw er op!
En er zitten uiteraard lichtjes in en gelukkig doen ze het weer want ik had er zelf al zoveel mee zitten spelen dat de draadjes gebroken waren. Gelukkig heb ik een heel handige man die dat voor mij gerepareerd heeft. 
Nu kan het niet meer stuk, hoop ik.....
En ja, een muziekdoosje moet natuurlijk ook muziek bevatten. 
Kijk eens hoe leuk!
Luister maar........

Het doosje maakte ik met de bookbox van E.C.D. die Anita Izendoorn (Anita's warme groetjes) heeft ontworpen, ook de bloemen heeft ze ontworpen. 
Verder allerlei verschillende stansjes van Esther en Joset. 
Te leuk allemaal.

Ik kan niet wachten tot ik het kan geven. 

Bedankt voor je bezoekje,
liefs,
Marjo(scrap)lijn

2 opmerkingen:

Els zei

Super wat een leuk muziek doosje en daar zal je vriendin heel blij mee zijn.
Deze muziekrolletjes vind ik zo leuk!!Ik heb er nog 1 uit 1972 en elk jaar laat ik het nog even afspelen. De buitenkant is helaas stuk.
Groetjes, Els

Kitty zei

Wat een beeldschoon kunstwerkje Marjolijn! Wij hebben al een jaar of dertig (dacht ik) een 'O denneboom'-muziekdoosje. Vroeger zwengelden de kinderen eraan, nu mogen de kleinkinderen er (voorzichtig) mee spelen.