zondag 25 december 2022

DDBD 25 december

En dan is het kerstmis en ik heb nog honderdduizend ideetjes voor mijn DDBD dus ik denk dat ik op 1 januari een aftelkalender ga maken voor Kerstmis 2023!!! 
365 dagen kerst!!!!
Heerlijk.
Hier mijn pagina voor kerstmis 2022, een pop-up pagina.
Zowel de cadeautjes als de kerstman komen naar voren als je de pagina opent. 
De pop-up heb ik in de boom gemaakt en die is links op een gewone pagina geplakt en rechts heb ik het huis gebruikt.
Aan de linkerkant heb ik ruimte gelaten om nog wat tags te verbergen waar nog journaling of een foto op kan. 
Zo zie je het 3D effect van boven af.
En dan de achterkant. Santa is moe van zijn lange tocht en mag eindelijk uitrusten, het is 26 december anno 2022 en zijn werk voor dit jaar zit er weer op. 
Alle zoete kindertjes hebben een verrassing gekregen van hem.
Hij weet het zeker want de lijst is goed gecontroleerd, 2 keer zelfs!
Achter het deurtje nog ruimte voor een foto en links staat nog een meisje te zingen voor Santa, hij vindt het vast prachtig.

Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjo(scrap)lijn. 

2 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooie pop-up pagina Marjolijn. Zo leuk zoals de kerstman en de cadeautjes naar voren komen. Die kerstman in pyama is ook geweldig, heel leuk. Gaaf idee om al voor 2023 te gaan knutselen, succes.
Fijne kerstdagen en een mooi 2023 gewenst.
Lieve groetjes Miranda

Els zei

Wat een super leuke pagina's met de kerstboom en kerstman die er bijna uitspringen. Ook je pagina ,et het deurtje vind ik erg leuk!!
Groetjes, Els