vrijdag 23 december 2022

Merry X-mas

Helaas heb ik niet echt veel meer gedaan, ik loop achter met mijn DDBD maar dat komt wel goed. 
Ik heb wat nieuwe pagina's gemaakt voor mijn planner maar die kan ik nog niet laten zien ik heb nog wat gefröbeld voor kerstmis en getekend. 
Zoals deze leuke kerstkaart, weer naar aanleiding van een lesje van Carla Kamphuis op haar instagram. 
Zo leuk vind ik dat. 
En hij is best redelijk gelukt. 
Dan heb ik nog  leuke gingerbreadmannetjes gemaakt van vilt met de supergave dieset van E.C.D.
helaas niet meer te koop!
en uiteraard heb ik de cadeautjes in gepakt, ook altijd nog een werkje maar erg leuk om te doen. 
De kerstroos is ook gemaakt met een die set van E.C.D.. Deze was in de uitverkoop en echt voor een habbekrats te koop. 
Christmas flower heet deze set en nog wel verkrijgbaar. Ook erg leuk op tafel.
De linten en de blaadjes zijn zelf gehaakt maar mijn eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik die al vorig jaar heb gemaakt, ahum!
Dat alles staat nu zo gezellig onder de kerstboom en Guus waakt er over. Eerlijk gezegd zal ik wel blij zijn dat ik na de kerst weer gewoon kan stofzuigen zonder al die pakjes opzij te moeten zetten. 
Maar goed, dat duurt niet lang meer en voorpret moet er ook zijn. 
Als ik het zo allemaal bij elkaar zie heb ik toch nog best veel gedaan. 
Morgen ga ik aan de slag met de voorbereidingen qua koken voor kerst. 
Theo is dan jarig dus we willen ook nog ergens gaan lunchen samen, een lastige dag om jarig te zijn. We vieren het dan ook verder niet want de kinderen komen gezellig met kerst en die hebben het al druk genoeg met bezoekjes ook aan schoonouders en vrienden. 
Groot gelijk hebben ze. 

Ik wens dus iedereen heel fijne dagen, 
er komen dit jaar volgens mij nog 2 posts van mij en dan ga ik weer fris starten met een nieuw jaar.

Bedankt voor je bezoekjes afgelopen jaar en ik hoop dat we elkaar ook in 2023 mogen blijven bezoeken. 

liefs,
Marjo(scrap)lijn. 

2 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een gezellig blogbericht Marjolijn. Ik vind je getekende kerstkaart supermooi. Echt een kunstwerkje waar je trots op mag zijn hoor. Lief dat peperkoek mannetje van vilt en ook je ingepakte cadeautjes zijn top. Je kunt zien dat je er veel aandacht aan besteed hebt. Hele fijne dagen gewenst.
Lieve groetjes Miranda

Els zei

Leuke creaties heb je gemaakt en ik wens je hele gezellige kerstdagen.
Gefeliciteerd met Theo zijn verjaardag.
Groetjes, Els