zaterdag 3 december 2022

#3 DecemberDBD Gifts

Alweer dag 3 in December, nu gaat het wel heel hard richting kerst en het nieuwe jaar!!!
Ik maakte de pagina voor de prompts in de Pocket Pages.
Helaas is dat altijd erg lastig te fotograferen, het is donker dus maar buiten en toch, mmmm.
Volgende keer haal ik de pagina's maar uit de hoesjes maar omdat ik zowel OP dan IN de hoesjes werk zie je dan niet het geheel, ach......we doen het er maar mee. 
Gifts is het thema voor vandaag.
Vanmorgen alles nog ingepakt voor mijn vriendin. 
De meeste cadeautjes zijn zelfgemaakt, dat is toch het allerleukste.
En het inpakken, dat kan mijn vriendin altijd zo leuk!!!
Ik voel me altijd bezwaard als ik zie hoe zij cadeautjes verpakt en hoe ik het dan geef. 
Gewoon een papiertje er om, wel netjes hoor, en een tagje er aan maar hoe zij dat doet. 
Het is vaak te leuk ingepakt om uit te pakken, maar ja, dat is dan ook weer niet de bedoeling.
Deze keer vind ik mezelf als Santa's helper ook wel geslaagd.
Het is niet echt een verrassing zo wat ze krijgt maar het ziet er wel heel gezellig uit.
Een zelfgemaakt slingertje er omheen en af is het geheel. 
Nu al zin om het te geven maar ik moet nog een weekje wachten! 
Gelukkig komt ze niet meer op Blogs, F.B. of Instagram dus ik kan het wel vast aan jullie laten zien.
Wel graag mondje dicht, sssttttt!!!

Bedankt weer voor je bezoekje en hopelijk tot morgen,

liefs,
Marjo(scrap)lijn.

2 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Toch wel duidelijk te zien hoor door de hoesjes heen. Het ziet er heel feestelijk uit Marjolijn evenals je supermooi ingepakt presentje. Een feestje om naar te kijken.
Lieve groetjes Miranda

Els zei

Wat ontzettend leuk heb je deze pagina's gemaakt en ook door het hoesje heen goed te zien. En het is ook nog eens prachtig ingepakt. Erg leuk!!
Groetjes, Els