woensdag 30 november 2022

Banner oftewel een gezellig slingertje

Annette Green gaf weer een online lesje slingertjes maken voor E.C.D.
Zo ontzettend leuk, en ik ben gek op slingertjes.
Stiekem dacht ik, dat ik dat nou niet zelf bedacht heb, hihihi.
Kijk hoe leuk!!
Ik heb Jute gebruikt om de letters uit te stansen.
En hier zit glitter op de takjes.
De hulst kreeg wat sneeuw.

En naast de Y heb ik Christmas geplakt anders werd het een erg lange slinger.

Ook deze gaat i.p.v. een kerstkaart de deur uit.
Ik heb er nog 2 gemaakt een voor in mijn eigen planner en nog een om te versturen of om een cadeautje mee op te leuken. 

Helaas kan ik die nog niet laten zien.
Tomptidomtidom!!!

Bedankt weer voor je bezoekje,

oh ja, mocht je het filmpje van Annette Green willen zien, klik dan op haar naam boven in dit blog bericht. Dan kom je vanzelf op het filmpje uit als je tenminste Facebook en You tube gebruikt.

Groetjes,
Marjo(scrap)lijn. 

2 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooie slinger, heel warm die kleurtjes en afbeeldingen gecombineerd met het jute. Heel gaaf Marjolijn. Bedankt voor de link.
Lieve groetjes Miranda

Els zei

Een prachtige banner en de jute letters vind ik heel mooi hierbij, ik had het filmpje al gezien, en misschien maak ik ook nog een kerst banner.
Groetjes, Els