vrijdag 29 juli 2022

Santa in pyjama

Dat de nieuwe collectie voor de planner en sidekick leuk is hoef ik vast niet meer te vertellen.
Maar een beetje anders denken of kijken naar je Dies biedt zoveel mogelijkheden. Wat vinden jullie van mijn kerstman?
Als langzaam de zon zich weer laat zien en Santa thuis komt van een lange rit in zijn slee trekt hij voldaan zijn rood gestreepte pyjama aan.
Bij kaarslicht controleert hij nog even zijn lijst, is hij niemand vergeten? 
Dan, pas als de lijst tweemaal gecheckt is, is hij echt niemand vergeten?
Pas dan sluit hij zijn huisje af, kruipt in de bedstee en sluit zijn ogen. 
En steeds als hij uitademt, af en toe snurkt hij ook, wappert het kwastje aan zijn slaapmuts zachtjes op en neer. 

Is hij niet schattig? Mijn kerstman in pyjama?
Er zitten stiekem heel wat uurtjes in maar ach, nu mag ik er mee spelen. 
Straks krijgt hij een plekje in mijn planner maar nu mag hij bij mij op mijn bureau.
Het is gezellig zo samen. 

De kerstman is uit de "christmas figures" set 1969 van Elizabethcraft designs.
De kaarsjes en de sleutel zijn uit een setjes van Tim Holtz. 

Bedankt weer voor je bezoekje'
en wel lief zijn hoor!
Dan komt Santa vast ook bij jou langs.
liefs,
Marjo(scrap)lijn. 

2 opmerkingen:

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kerstman heb je gemaakt. Mooi zo met de streepjes pyjama en leuk gedaan om er een echt kwastje aan te maken. De baard heb je ook mooi gedaan zo, lijkt het net echt. Leuk detail zo met de sleutel aan z'n band/riem.

Fijn weekend.

Groetjes, Astrid.

Els zei

Geweldig wat een lieve leuke en zorgzame kerstman heb je gecreëerd!!
wat een lieverd!!
Mooie pagina's heb je gemaakt.
Groetjes, Els