woensdag 27 juli 2022

Pop-up! page DDBD

De nieuwe "Christmas in July" collectie is op de markt. En wat is hij leuk!!!!
Esther heeft er weer echt iets bijzonders van gemaakt.
Ik ben dus al bijna klaar met mijn December Day by Day voor dit jaar. Natuurlijk moeten er nog foto's in en er zal vast nog wat leuks aan toegevoegd worden hier en daar maar ik wil jullie alvast wat ideetjes laten zien. Te beginnen met deze leuke pop-up! pagina. Zo leuk om te maken, die pop-ups, ik vind ze geweldig!
Ik maakte deze pagina met de Sidekick gift page 24 1968, ze zijn nu alleen nog in de hobbywinkels verkrijgbaar maar later ook in de E.C.D. shop.
Ik gebruikte de boom uit een vorige kerst serie om de achtergrond wat aan te kleden. Ik heb hem langs de lijn overgetekend en uitgeknipt.
De pop-up! spreekt bijna voor zich en er zijn 8 verschillende pop_ups in de set, Zo enorm leuk!!!
Zoals beloofd ga ik deze komende periode nog veel meer laten zien.
En, vergeet vooral niet dat er bijna dagelijks leuke lives zijn van Esther, Els, Marga en Devid op you tube of op de FB site van Elizabeth craft designs, erg leuk en leerzaam om naar te kijken en inspiratie op te doen. 

Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
 Marjo(scrap)lijn. 

3 opmerkingen:

Je@net zei

Wat leuk gedaan!

Crea Astrid zei

Mooi gedaan met de pop-up en de vele cadeautjes eraan. Leuk ook de halve kerstboom en dan daarachter iets te schuiven/plakken.
Nee, helaas ga ik niet naar de Paper Passion beurs in Tilburg. We hebben wel vakantie, maar ik weet nog niet wat we gaan doen en ik vind de entree, als we met z'n tweeën gaan ook best duur. Ik koop geen kaartjes online, want je weet nooit wat er tussen komt en dan koop ik het normaal liever aan de kassa en dan ben je met z'n tweeën toch €25,-- kwijt en voor dat geld kan ik weer leuke dingen kopen hier bij de winkels of online. Ik vind de beurs in Den Bosch ook eigenlijk het leukste en daar mag de man gratis naar binnen. Ik ben eigenlijk wel een beetje benieuwd waarom je wilde weten of ik naar de Paper Passion beurs ging. Hihi.

Groetjes, Astrid.

Els zei

O deze had ik gemist maar het is een hele mooie pagina geworden.
Leuk met een pop-up gedeelte.
Groetjes, Els