donderdag 28 juli 2022

Happy!!!

Laatst zag ik op de F.B. pagina van Elizabethcraftdesigns het borduurwerk van Jilldis Mulders voorbij komen. ze heeft een prachtige pagina gemaakt met de nieuwe 
Art Journal collectie van Ilse. Ik was meteen verliefd en dacht, dat heb ik nog nooit gedaan borduren, geen geduld voor.
Maar zie..... ik was zo geïnspireerd dat ik borduurgaren ben gaan halen en direct aan de slag.
Makkelijk beginnen natuurlijk, en dat viel nog niet mee. 
Toch vind ik het een geslaagde poging voor mijn 1e borduurwerkje, het smaakt naar meer. Lekker in de tuin, kopje thee of een lekker watertje erbij en lekker relaxed borduren. 
De stempel is uit de nieuwe "Christmas in July" collectie van Esther Glas voor de planner en sidekick. 
Zo'n geweldig leuke collectie weer. 
Er komt nog veel meer leuks aan. 

Dat was het weer.
Bedankt voor je bezoekje weer,
liefs,
Marjo(scrap)lijn.

2 opmerkingen:

Crea Astrid zei

Knap gedaan om van een stempelafdruk te borduren. Weer eens wat anders. Het is je in ieder geval heel goed gelukt.

Ik snap het. Als je in ieder geval nog wel gaat, veel plezier op de PP. Inderdaad misschien een keer weer in Den Bosch dat we elkaar weer tegen gaan komen.

Groetjes, Astrid.

Els zei


O wow Marjolijn, voor een eerste keer heb je dit heel mooi geborduurd.
Toppie hoor!!
En heerlijk werkje voor in de tuin.
Succes ermee en groetjes, Els