zaterdag 9 juli 2022

Planner week 26

Ik ben eens in de bakken met al dat mooie E.C.D. spul gedoken.
Wat kwam ik toch een hoop leuke dingen tegen, bijna vergeten want er komt steeds zoveel leuks bij. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat wat er al is niet meer leuk is, gewoon gebruiken dus!!
Misschien een tip om ook eens door je spullen te struinen en al die verborgen schatten tevoorschijn te toveren. Op bezoek in je eigen hobby winkeltje, leuk toch?!
De pagina is iets TE rood geworden maar ach, hij is wel mooi rood!
Juni is weer voorbij, we zijn dus al over de helft van het jaar en de dagen worden alweer korter. Gelukkig tot nu toe niet zo'n absurd hete zomer, ik geniet er wel van. 
Zeker nu ik alle tijd heb om te doen waar ik zin in heb, dat pensioen was toch geen slecht idee!!!
Gebruikte artikelen voor deze pagina

Planner Essentials 04
bijna altijd mijn basis, ik blijf dat een fijne pagina vinden. 
Planner pocket 01 1608
Planner patterns 1610
Planner Essentials 42 Shapes frames&words 1868
Large numbers 1915
Reinforcemensts pack 1

bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjo(scrap)lijn. 

3 opmerkingen:

Je@net zei

Lekker geshopt in je eigen winkel! Ziet er leuk uit, Marjolijn!

Kitty zei

Het ziet er weer gaaf uit Marjolijn! Maar ehhh, nou staat me toch bij dat jij niet zo gek op geel was... ;)

Els zei

Wat heb je weer leuke pagina's gemaakt en je hebt gelijk wat betreft het shoppen in je eigen winkeltje, hahaha.
Soms heb je spulletjes die we veel te weinig gebruiken.
Groetjes, Els