dinsdag 19 juli 2022

Monster!! en scrublapjes

Ik ben zo verliefd op de monster collectie van Joset (Elizabeth craft designs)
Je wilt er heel de dag mee spelen.
Deze is ook echt gemaakt om mee te spelen.
Hij ziet er niet alleen schattig uit....
Maar je kunt hem leuk ronddraaien, hij zit n.l op een stokje, het is een monstertje huilt monstertje lacht.
Ik heb er nog geen naam voor bedacht.
Kijk eens, schattig toch.
Leuk bij een traktatie!
Afgelopen weekend hadden we een DT dagje, ter voorbereiding op het retreat dat gaat komen op 1 en 2 oktober bij Doe@Ding in Spijkenisse.
Voor alle DT leden heb ik een scrublapje gehaakt van creative bubble garen. 
Je kunt er heel fijn je stempels en je handen mee schoonmaken. 
En in de wasmachine wordt het op 60 graden ook weer lekker schoon. 

Allemaal verschillende kleurtjes maar voor Marie-Claire een zwart witte natuurlijk. 

Dat was het weer even,
ik ben heel, heel, heel erg druk bezig met allerlei leuks dat gaat komen.
Dat mag ik uiteraard allemaal nog niet laten zien maar straks, als het er is ohhhhh dan ga ik spammen!!!!!

Lieve groet,
Marjo(scrap)lijn. 

2 opmerkingen:

Els zei

Ja natuurlijk ben je verliefd op dit schattige monstertje en super leuk zijn je scrublapjes geworden.
Ze waren er vast heel blij mee.
Groetjes, Els

Els zei

Ik had hier toch al gereageerd Marjolijn. Want ik vond het hele leuke en handige presentjes.
Groetjes, Els