zaterdag 29 juli 2023

10th Anniversary

Anita's kapsalon bestaat 10 jaar!!!! 
Dat verdient een feestelijk kaartje toch?
Dit kaartje maakte ik met de allernieuwste collectie van Joset, daar zit ook deze shaker bij met stansjes waar je zelf je vulling mee kunt maken, heel erg leuk!
De achtergrond is van vellum zodat het er een beetje wazig uitziet, dat vond ik weer eens wat anders.
Het papier dat ik gebruikt heb komt uit een hele oude set van DCWV.
Ik vond het indertijd zo mooi, uiteraard zonde om in te knippen, haha.
Nu maar kaartjes ervan maken dan, ook leuk.

Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjolijn. 

5 opmerkingen:

alma.heijenk@gmail.com zei

een heel mooi feestelijk kaartje, leuk om een keer een schudkaartje te maken.
groetjes, Alma

Els zei

super leuk shaker kaartje en erg leuk met vellum.
Fijne dag en groetjes, Els

Scraptastisch zei

Ja hoor daar ben ik weer, na vandaag is mijn vakantie voorbij en heb met veel plezier weer op je blog gekeken Marjolein! Zo snoezig die lady bug en vlinder op je schudkaartjes en je beterschaps-slinger ook al zo gezellig! Mijn ladybug heb ik ook in huis en ben er al even mee bezig geweest en heel leuk om te maken het blije lieveheersbeestje! Maar je was nog niet uitgeschud, haha en nog een mooi kaartje gemaakt voor je kapster en haar 10 jarig bestaan! Veel plezier nog van deze ECD set!!!
xx Gerie

Crea Astrid zei

Een mooie vrolijke kaart heb je ervan gemaakt. Leuk gedaan met het schudgedeelte.

Groetjes, Astrid.

Nicole Parmentier zei

Hoi Marjolein, ik zag je reactie op mijn blog en kom ook even naar jouw creaties kijken. Wat een vrolijke shakerkaart heb je gemaakt! Van het geluid bij het schudden kom je vanzelf in de feeststemming! Superleuk!