donderdag 6 juli 2023

F.C.D.#2

Kaartje 2 is een feit, dit is echt leuk om tussendoor even te doen.
De challenge was deze keer 
Gebruik
*Gold
*Stencil&structurepaste
*Black spletters
*Butterfly

en dat is volgens mij gelukt.

Eerst heb ik een laagje zwarte Gesso aangebracht, daarna de structuurpasta met een stencil van de oude ART-journal collectie en daar heb ik met gele acrylverf overheen gewerkt.
De randjes kregen een laagje gold embossing-poeder en daarna was het nog de vlinder, ook E.C.D. en de #2 er op lijmen.
Oh ja, en de spetters natuurlijk, goed gelukt deze keer vind ik zelf, meestal heb ik alleen maar vlekken!
Ik heb ook al een idee hoe ik mijn full Deck straks ga bewaren maar dat hou ik nog even voor mezelf!

Het was een hele toer want voor de 2e keer was mijn structuurpasta helemaal uitgedroogd en ik was al van plan om hem in de prullenbak te gooien maar bedacht me dat ik in ieder geval nog wel een 2e poging kon proberen om hem met water weer bruikbaar te maken. Vorige keer was het immers prima gelukt! En raad eens , het is me weer gelukt, haha. Niks weggooien dus, gewoon met water en een beetje geduld en roeren, roeren, roeren, dan komt het wel goed.
Het is de pasta van Tim Holtz, voor wie nog zo'n uitgedroogd potje heeft staan. 

Verder ben ik op de achtergrond druk bezig met weer veel nieuwe dingen die gaan komen maar die ik nog niet mag laten zien. 
Geen dip dus, gewoon geheimhoudingsplicht! haha.

Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjolijn. 

8 opmerkingen:

Je@net zei

Wat zijn ze leuk geworden, Marjolijn!

anita01 zei

Och kijk dan toch en een gaaf geheel en een top tip en dan ook nog gold en gave spetters, nou jij bent er ook een zo gaaf je profiel foto... dat wilde ik nog wel even delen hoor, fijn weekend,...met zon.

Els zei

Ook deze is een leuk kaartje geworden en goed dat je water erbij gedaan hebt.
Groetjes, Els

Scraptastisch zei

Lekker een tussendoor kaartje maken en het is heel leuk om daar oude speelkaarten voor te gebruiken! Mooi gedaan en altijd nice een uitleg erbij! Herkenbaar uitgedroogde potjes (het is hier in de zomer ook veel te heet in mijn appartement) en fijn dat je pasta weer werkbaar was! Veel succes met je geheime missie, hihi Fijn weekend en
zomergroetjes van Gerie

Scraptastisch zei

Marjolein je post van vandaag 11 juli zien we niet? Of was dat nog niet de bedoeling 🙊

bolletjelucky.blogspot.com zei

Gaaf zoals deze opdracht tot deze kaart leidde Marjolijn. Mooi dat geel met zwart en goud. Gelukkig kreeg je je pasta weer goed, zou zonde zijn want het spul is allemaal niet goedkoop. Je maakt me wel nieuwsgierig naar je "geheime projecten " hihi.
Lieve groetjes Miranda

Jolanda zei

Wat een leuke challenge! Helemaal gemist maar ik ga volgen wat je maakt en ben benieuwd naar je bewaarsysteem, hoge verwachtingen, dus dan weet je dat vast haha! En zulke mooie kaartjes heb je gemaakt...

alma.heijenk@gmail.com zei

oh wat een toppertje is dit geworden!!!
leuk he deze challenge, heb er ook nog een paar gemaakt.
gr Alma