zaterdag 1 juli 2023

Birthday calender July (prompt black&white)

Het is alweer Juli!!!!
Er moest dus weer een pagina gemaakt worden in mijn verjaardagskalender.
Deze keer is het thema voor juli Black&White, ik vond het nog een hele uitdaging.
Schijnbaar houd ik meer van kleur dan ik zelf zou zeggen maar het is gelukt!
Marie-Claire maakt alles zwart/wit, een hele prestatie hoor, om daar dan ook nog variatie in aan te brengen, petje af voor haar!
Ik ken niet veel jarigen in juli, ja een vriendinnetje van vroeger die ik al zeker 50 jaar niet meer zie maar haar geboortedatum zit nog steeds in mijn hoofd. 
En niet te vergeten Simon, de vriend van Eva.
Een grappige bijkomstigheid, Simon is op 09-07 jarig en Eva op 07-09!
Ben altijd benieuwd wat hun trouwdag ooit zal worden, als ze dat überhaupt ooit gaan doen, haha. 
Achter de hartjes heb ik wax paper aangebracht waardoor een doorzichtige pocket ontstaat.
Het is een best wel rustige pagina geworden, misschien komt er in de loop van de tijd nog wel iets bij maar voor nu vind ik het prima zo.

Dit zijn de producten die ik gebruikt heb van E.C.D.


Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjolijn.

2 opmerkingen:

Jolanda zei

Wat een leuke pagina's Marjolijn en gezellig al die verschillende B&W printjes. Ik gok op een trouwdag op 07-07 of 09-09 en dan in 2027 of 2029 :P

Els zei

Leuke pagina met die open hartjes.
Groetjes, Els