maandag 24 juli 2023

Sorry.........I'm a bit slow

Ohhhh, hebben jullie het al gezien??? De nieuwe collectie van Joset?
Zo leuk! 
"Bugs and butterflies"
Wat zijn ze weer schattig!
Ik mocht er al even mee spelen en maakte er dit kaartje al mee maar er komt nog veel meer aan.
En als je tijd hebt kijk dan echt even naar de live van Els en Anita, terug te kijken via Youtube.
Anita geeft een lesje kleuren en Els laat de hele collectie zien. 
Echt lachen ook, die twee bij elkaar!
Zo gezellig.
Dat lesje had ik hier nog niet gevolgd, je leert er echt van!
Voor dit kaartje gebruikte ik de snail en de shaker.
Bij de shaker zitten ook diverse stansjes waarmee je je eigen shakermateriaal kunt maken. Zo leuk en handig. Ik maakte het hier van shimmer sheets die ik nog had liggen. Helaas niet meer te koop maar misschien heb je nog wat net als ik of kun je een andere folie gebruiken. tip! Als je het stanst kun je er het beste een papiertje overheen leggen en met de precision plate voor de big shot werken, dan krijg je hele mooie uit gestanste figuurtjes. 

Gebruikte E.C.D. materialen

Soft finish cardstock
2063 Snail
2066 Shakers

Vanaf vandaag ga ik spammen met alles wat ik gemaakt heb hihi. 
Geen sneakjes dus meer maar gewoon leuke projectjes!

Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjolijn. 

2 opmerkingen:

Els zei

Wow dat zijn leuke spulletjes laten Els en Anita zien en je hebt al een heel mooi kaartje gemaakt.
Groetjes, Els

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een superleuke kaart met die vrolijke slak. Heel leuk dat schudgedeelte erachter en zeker handig als je zelf schudmateriaal kunt stansen, fijn dat de kleurtjes dan mooi overeenkomen.
Lieve groetjes Miranda