donderdag 27 juli 2023

Get well soon!

Mijn vriendin is ziek en ligt zelfs in het ziekenhuis. Dan stuur je toch minimaal een kaartje. Ze houdt van cute dus cute is het geworden.
Het is altijd lastig om zo'n slingertje te fotograferen, daarom leg ik ze in een cirkel.
Deze keer gebruikte ik de Small Doilies van Annette Green als basis, daarop heb ik een cirkel uit dezelfde set geplakt met een letter uit het alphabet van Esther Glass.
Met een tabje uit de pocket page fillers voor de sidekick heb ik de vlaggetjes vastgezet.
Het papier is weer uit mijn stash, heel oud en dat wil ik eens gaan opmaken voor kaarten en dergelijke. 
Alles kreeg een laagje tea dye distress ink en daarna nog een zwart randje.
Het is altijd best wat werk zo'n slingertje maken maar ook zo leuk om te doen en iedereen wordt er vrolijk van dus ik hoop dat ik bij mijn vriendin in ieder geval even een lach op haar gezicht kan toveren. 
En dit schatje, daar moet je toch om lachen, zo lief de ladybug!
Wat een leuke collectie is dat weer van Joset. 
De doilies heb ik gehalveerd en een laagje tea dye distress ink gegeven.
De cirkels kregen ook een laagje, daarna heb ik de letters er op geplakt en elk vlaggetje een tabje gegeven. Met het tabje zitten ze bevestigd aan een touwtje.

Gebruikte artikelen E.C.D.

2018 Small Doilies
2005 Page pocket fillers sidekick 02
1863 Letters&Numbers P.E. 37
2059 Ladybug
en de stempelset van Joset die bij de Bugs collectie hoort. 

Ik hoop dat mijn vriendin snel beter is en dat ze dit slingertje gewoon thuis een plekje kan geven.

Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjolijn.

7 opmerkingen:

Marjan zei

Dat heb je mooi gemaakt, wat een gaaf slingertje voor haar! Die kan ze in het ziekenhuis boven haar bed hangen of aan de tv en zal haar zeker erg opbeuren! best een werkje, maar dan he je ook wat!
Leuk dat je ook volger werd!

alma.heijenk@gmail.com zei

hoi hoi,
ik zie dat ik een paar posts gemist heb.
ik vind dit slingertje erg leuk geworden!! zal haar vast wat opbeuren.
dank je wel voor je reactie bij mij op mijn junk journal. leuk en lief.
groetjes, Alma
ps ik probeer elke dag iets te maken.

GerJanne zei

Hoi Marjolijn,
ik zag je al op andere blogs en ben even een kijkje komen nemen.
Je hebt een ontzettend leuke slinger gemaakt voor je vriendin!
Hij is zeker cute!
Ik word volger!
Groetjes,
GerJanne

Els zei

Een hele leuk slinger heb je voor je vriendin gemaakt en ik hou van slingertjes. Het lieveheersbeestje vind ik hier ook super leuk bij.
Groetjes, Els

Anja v K@@rten zei

Wat een leuk en gaaf idee!! helemaal mooi!
Creatieve groetjes, Anja

Hobby Hoogland zei

Wat een leuke slinger en ik weet zeker dat je er in geslaagd ben een glimlach op haar gezicht te toveren.
Is zowiezo leuk om op te hangen , maar hopelijk gauw thuis,
groetjes Marjan.

Danielle zei

Hey lieverd ❤️ zo leuk dit .. en zo lief. Ik vind het heel erg dat ik hem gewoon niet ontvangen heb. 🥺 Was er weer een om te koesteren zo mooi. En om bij mijn museum te hangen.liefs Daan