zaterdag 23 september 2017

There are no little dreams

Eindelijk de tijd gevonden om wat kaartjes van de Mixed Media dag bij Noor! af te maken. 
Deze workshop werd gegeven door Daisy, we hebben gewerkt met color burst, nou!!!dat is het ook wat een kleur zit daar in zeg!! 
Superleuk spul, ik heb meteen 2 kleurtjes meegenomen maar nu al spijt dat ik niet nog meer heb gekocht maar dat komt vast nog wel een keer.

Ik heb nog een kleine persoonlijke twist aan het kaartje gegeven door er een vlindertje bij te plakken en een bedeltje bij de veertjes.
De mask kregen we cadeau van DDBD, supermooi en nogmaals bedankt!

Deze kaart maakten we bij Joyce en Janet, ik had gezworen dat ik nooit met Pan Pastels zou gaan beginnen, maar al bij de eerste aanraking was ik verkocht, echt een fantastisch product. 
Eigenlijk moesten we ons eigen kleurmedium meenemen om de roos in te kleuren maar ik had niets meegenomen, wist niet wat en ik dacht ik zie wel wat de bedoeling is en dan kan ik dat altijd later nog doen. Uiteindelijk heb ik thuis met wat kleurtjes Pan Pastel die ik toch maar heb gekocht, ook de roos ingekleurd. 
Dat gaat echt heel erg goed, voor een 1e keer werken met dit medium ben ik heel tevreden. 
De foto is niet optimaal , met mijn telefoon gemaakt, maar hier zie je nog dat de druppels bewerkt zijn met glossy accents, zo lijken het net echte druppels.
Er hoorde nog een tekstje bij maar dat heb ik nog even achterwege gelaten omdat ik niet weet voor welke gelegenheid ik de kaart ga versturen. Zo kan ik hem nog voor elke gelegenheid gebruiken. 

En nu lekker naar buiten want het is veel te mooi weer om binnen te zitten vandaag,

Bedankt weer voor het kijken,
liefs,
Marjo(scrap)lijn. 

1 opmerking:

Scrappiness zei

Hele mooie kaartjes, je hebt het kleuren goed in de vingers Marjolijn!