donderdag 7 september 2017

Happy Birthday!!!


Eva wordt vandaag alweer 26!!!
Jeetje waar blijft de tijd?
Dit is het kaartje dat ik voor haar gemaakt heb.
Een schudkaart die ik met de fuse heb gemaakt.
Bij Eva denk ik altijd aan elfjes dus die mochten niet ontbreken op het kaartje, ik heb ze uitgeknipt uit een oude lijn Graphic 45 papier dat ik nog had liggen. 
Dit elfje strooit met elfenstof, een mix van glitter, micabolletjes en flower-dust.
Het kaartje Birthday maakte ik met de stans uit de Scr@p serie en daar heb ik met foam stempels Birth op gestempeld .
Ook de achterkant heb ik bewerkt.
Eerst een PP kaartje gemaakt en dat bewerkt met diverse Noor! scr@p artikelen. 
De tekstjes komen uit het calender blok van GR45. 
Vorige week mochten jullie al een sneakje zien maar nu dan het hele kaartje.
Eindelijk had ik zelf ook de vlaggetjes mallen van Noor kunnen bemachtigen. 
Het slingertje van banners wilde ik op een grotere banner verwerken. 
Daar had ik geen mal van dus ik moest er een maken.
Ik heb dus een banner getekend op het karton uit de verpakking van de vlaggetjes en zo heb ik het dus gebruikt. De binnenkant gebruik ik nu om het papier te tekenen en de mal daar kan ik netjes omheen met de fuse dan past de kaart er precies in! 
Van een Lay-out hoes heb ik met de fuse de plastic hoes gemaakt voor het kaartje.
Voor de oplettende kijker, ja ik heb mijn fuse vervangen door de hot fix, ik heb namelijk een hekel aan apparaten waar geen aan/uitknopje op zit, ik had de fuse al een keer 2 dagen aan laten staan, gelukkig zonder nare gevolgen maar daar was ik wel van geschrokken. 
De wieltjes van de fuse passen echter precies in de hotfix en ik vind het heerlijk werken.
Heb je dus de hotfix nog liggen en vind je het leuk om ook een fuse te gebruiken, dan heb je eigenlijk genoeg aan het setje met de wieltjes en het puntje. 
Dit zijn de producten van Scr@p die ik gebruikt heb.

En de vlaggetjes natuurlijk. Wat zijn ze leuk!!!

Bedankt weer voor het kijken,
liefs,
Marjo(scrap)lijn.

1 opmerking:

Scrappiness zei

Nog van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Eva!! En wat een prachtig kaartje heb je weer voor haar gemaakt. Daar zit veel werk in. Mooie kleuren ook. Wel handig dat je zo met één stans een heleboel vlaggetjes hebt :)