dinsdag 19 september 2017

Thanks

Gisteravond heb ik gezellig mee gedaan met Jolanda die live een tag aan het maken was met Tim Holz tissuepaper en gelatos.
Ik had echter geen tissuepaper van Tim, waar ik dat gelaten heb?????
Maar geen nood, ik bewaar ook van alles en in mijn bewaardoos vond ik een vel tissuepaper van Costes, ja de kledingwinkel, zij pakken altijd alles netjes in zo'n mooi papier en als echte scrapper kun  je daar uiteraard weer iets mee. 
Het werkte prima! 
In plaats van een verjaardagstag heb ik er een bedank-tagje van gemaakt.
Ook dat komt altijd wel van pas. 
De vlinders heb ik eerst opgebold voor ik ze opgeplakt heb. 
Je ziet het niet maar ze glitteren ook een beetje door het soort gelatos dat ik gebruikt heb. 
Boven aan de tag heb ik met kreukellint een strik gemaakt. Het lint heb ik ook gekleurd met de gelatos, dat gaat prima, even met je krijtje er overheen, een beetje natspuiten en dan kreukelen, met een elastiekje eromheen laat je het drogen, zo nodig met de heattool maar dan kun je beter het elastiekje er eerst afhalen.
Met een klein beetje kokoshaar, vlas en een bedeltje heb ik de tag afgemaakt. 

Hieronder zie je de artikelen die ik gebruikt heb. 


Geen opmerkingen: