dinsdag 5 september 2017

2 kerstkaartjes

Vandaag heb ik 2 kerstkaartjes afgemaakt die al even lagen te wachten op "the finishing touch". 
Deze maakte ik met de superleuke mal van DDBD 
Dit jaar probeer ik zoveel mogelijk oud kerstpapier weg te werken, ik heb nog een doos vol!!!
Door het papier te bewerken wordt het toch weer meer van deze tijd.
Met de Mixd-Up mask stencil en structuurpasta heb ik de cirkels aangebracht. 
Daarna het kaartje aangekleed met diverse Noor stansjes en sneeuw met eiskristall.
En nog een keer het kaartje van Ineke Bezemer gemaakt want het is zo leuk!!!

Nu weer op zoek naar leuke foto's om te scrappen. 
Ik heb al bijna genoeg kerstkaarten voor dit jaar en kerst is nog niet eens in zicht!
Ik ga ze ook weer toevoegen aan de challenge van Tiets, op haar FB pagina 


Bedankt weer voor het kijken,
liefs,
Marjo(scrap)lijn.

1 opmerking:

Scrappiness zei

Ik dacht toch dat ik hier al op had gereageerd.... Goed idee om je papier te upgraden met gebruik van masks! Dat ga ik onthouden. Beide kaartjes zijn geweldig en het Ineke Bezemer model ga ik net als jij ook vaker gebruiken, wat kun je daar veel mee varieren. En de ijsbeertjes...sjucht.... die zijn té lief. Ook schattig zoals hij naar zijn moeder opkijkt.