dinsdag 12 september 2017

Puzzle me


Een al wat oudere foto van Sarah met Halloween, de laatste keer dat we op pad gingen.
Maar ook oude foto's zijn erg leuk om te scrappen dus duik eens in die doos met foto's van je.

Ja hoor, daar is hij daar dan,

de nieuwe collectie van Noor! Scr@p
Oktober
En wat is hij weer leuk!!!!
Natuurlijk is daar ook een bloghop aan verbonden en kun je weer een leuke prijs winnen. 
Voor de bloghop maakte ik deze lay out,

Het zwarte cardstock heb ik bewerkt met de nieuwe masks uit de Scr@p collectie

6002/0840 Scr@p stencil - Carpe Diem
Daar heb ik ook de 2 tags mee bewerkt en de puzzelstukjes met een fineliner getekend.
   Verder gebruikte ik dit superleuke nieuwe papier
6011/0533 Paper bloc Halloween

Voor de pijlen gebruikte ik de pijltjes stans uit de stencil kit Beautiful.
Met een hele dunne fineliner heb ik nog wat journaling op de pijltjes geschreven. 
 6002/0914 Stans kit Beautiful 

Verder heb ik gebruik gemaakt van heel veel Noor! stansjes.


De titel maakt ik met de superleuke stempelset 
6004/0017 Stansen en Stempels Typewriter keys

Die heb ik al zo veel gebruikt echt heel erg leuk vind ik ze.
Er is nu ook een nieuwe set uit in de oktober collectie.
Daar ga ik ook vast heel veel gebruik van maken. 
6004/0016 Stansen en Stempels Scrabble

Ik hoop dat jullie net zo enthousiast zijn over de oktobercollectie van Noor! scr@p dan ik.
In ieder geval veel plezier met de bloghop.
Vergeet niet om een reactie achter te laten om mee te doen en dan mag je naar het blog van


Bedankt weer voor het kijken,
liefs,
Marjo(scrap)lijn. 

16 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Heel mooi! Groetjes Betha

Chantal Boeren zei

Wat een super leuke lay-out, en wat een leuke producten zitten er weer in de scr@p collectie!!

Creatieve groetjes Chantal

cvanholstein zei

Prachtige pagina, wat een tof sfeertje!

DaisCreaPlace zei

Ik vind je pagina zo tof Marjolijn!😍

Pieta Vrolijk van Wijnen zei

Heel mooi!

Suzannescraps zei

Wat een mooie pagina! Je hebt de halloween sfeer er goed in zitten!

Danielle zei

Mooie foto van een mooie meid op een hele gave Layout. Daar zitten vast weer heel wat uurtjes in!

Jenny zei

Mooie layout Marjolijn.
Super leuke nieuwe collectie.
Groetjes Jenny

stieneke zei

Wat een gaafe pagina en het papier vindt ik heel mooi. Ook mooi voor herfst foto's.

Scrappiness zei

Wat gaaf om weer een layout van je te zien Marjolijn en wat is ie mooi! Ik herinner me de foto van Sarah wel. Mooie details heb je weer toegepast, wat zit er nu op de besjes van de takjes, embossingpoeder of ander spulletje ;) Je weet wel raad met die mooie spulletjes van Noor!

Anoniem zei

Wat ziet het er gaaf uit en wat n mooie nieuwe producten. Gr Maria vd Horst

timmyteckel zei

Mooi hoor!Leuke ideeen zo.

Annet Caspers zei

Wat een griezelige mooie pagina heb je met die prachtige nieuwe producten gemaakt. SUPER.

Anoniem zei

Wederom een gave lay-out. Verliefd op de spulletjes die je gebruikt hebt.
Groetjes Petra

Prisca zei

Wauw wat een mooie pagina is dit geworden zeg! Ik vind die puzzelstukjes onder die foto echt super gaaf!

Groetjes prisca.

Geppie zei

Jeetje wat een ontzettend mooie layout! Ideetjes vliegen door mijn hoofd. Bedankt voor de inspiratie