woensdag 1 februari 2012

Cirkelalbum winter.

Dit albumpje is al even af, en wie goed opgelet heeft kon de voorkant al stiekem zien,
een foutje van mijn kant, hihi.
Het is de nieuwe challenge voor februari bij de Scrapheap.
Maak een cirkelalbum.
Hier ook een nederlandse tutorial.
Ik heb gekozen voor een winteralbumpje, en net op tijd.
Wat is het koud hè!
Het papier dat ik gebruikt heb is van Little Yellow Bicycle.
Daarnaast heb ik kraftpapier gebruikt.
Ik vond het erg leuk om heel veel magnoliatjes in het album te verwerken.
Ze zijn allemaal ingekleurd met distressinkt. Het gaat me steeds beter af al kan ik nog veel leren als ik naar anderen kijk.
Het is best een bewerkelijk albumpje maar ook erg leuk en niet zo moeilijk om te maken.
Hieronder zie je de vier kamertjes van het albumpje.
En zo ziet het er van boven uit als je het open hebt staan.
Tussen de pagina's heb ik bolletjeslint verwerkt en op de andere randen sneeuw uit de snow-marker die ik verhit heb met de heattool.
Dat geeft een erg grappig effect.
De teksten zijn verwerkt op journalstempels.
Ik kreeg deze een keer van Anja, ik weet niet welk merk of waar vandaan ze komen.

Bedankt weer voor het kijken, en als je het leuk vindt, schroom niet en doe gewoon gezellig mee met de challenge bij de Scrapheap.

liefs,
Marjo(scrap)lijn.

21 opmerkingen:

gré zei

echt hartstikke leuk
heel erg leuk gedaan

groetjes gré

roelie zei

wat mooi gemaakt marjolein

hele leuke vorm

en toch ook mooi ingekleurd de magnolia.s met distress

gr roelie S

Blinnie zei

Heel erg leuk Marjolein! Zo'n cirkelalbum is relatief eenvoudig te maken en geeft een onwijs leuk effect! Je bent er goed in geslaagd weer iets leuks te maken!
Groetjes, Belinda

Margot zei

wat een gaaf album! heel leuk hoe de cirkels uitklappen!

de gehaakte kat is naar een patroon van grietjekarwietje, een linkje naar haar blog vind je in mijn blogberichtje....

Henriëtte zei

Gaaf album Morjolijn met mooie kleuren. Heb zo'n album ook een keertje gemaakt, erg leuk om te doen!

Fieneke zei

Super leuk!
Groetjes Fieneke

... van Sara zei

Wat een superleuk boekje zeg! Heel origineel van vorm, leuk om naar te kijken. Het papier en de stempelafdrukjes passen ook zo mooi bij elkaar, een fris winters geheel!

Lida zei

wow wat ziet dat erprachtig
uit hoe je dat heb gemaakt

groetjes Lida

Marieke zei

oh die is GAAAAAAAAAAAAAF zeg!!
Superleuk albumpje en erg mooie foto's heb je gebruikt! En die magnoliaatjes maken het helemaal af!

Groetjes Marieke

Unknown zei

Heel erg mooi, en goed uitgezochte stempels bij de foto's, ook de kleuren zijn super. Een albumpje om trots op te zijn.

Anita zei

Leuk Marjolijn,ik heb hem ook wel eens gemaakt,Inderdaad niet moeilijk maar wel een heel leuk effect.
Prachtig met die mooie wintertafereeltjes.
Leuk dat je het met ons gedeeld hebt.
Het is weer een toppertje!

Groetjes Anita

bmartes zei

Ik vind het een GEWELDIG boekje!!! En wat leuk gedaan die foto's afgewisseld met de magnoliastempels...
Echt een prachtig geheel!
Groetjes,
Arja

Scrappiness zei

Oh wat een schattig bummetje Marjolijn! Leuk thema ook, lekker winters. Jacky had vroeger een pop-up boek in deze vorm. Ik speelde er nog vaker mee dan zijzelf :):):)

jacqueline zei

He he daar is die dan eindelijk hihihi.
Ik vind het een superrrr leuk albumpje geworden zeg!!!
En wat een geweldig model, wie weet .....ooit, als mijn lijstje af is wahaha.

Groetjes Jacqueline

scrapdictive zei

Een echt helemaal geweldig album!

Maja Rijkers zei

Hij is hartstikke leuk geworden Marjolijn! Hier op je blog zijn alle kamers en details nog beter te zien. Je hebt er weer veel werk van gemaakt! De mijne maak ik ergens volgende week af. Ik hoop dat er weer veel inzendingen komen.

Julie Tucker-Wolek zei

This is BEAUTIFUL! I loveeeeee the pompoms and the shape! :):):):):):):):):):):)

Anja zei

Goh, als ik het nu zo op je blog nader bestudeer, zie ik nog meer leuke details. Enne, ik herken `mijn´ stempels. Ik zal wel eens opzoeken voor je welke dat het zijn. Ik heb ze wel al heel lang.
Ik krijg steeds meer zin om het te gaan maken!!

Henriette zei

Prachtig album zeg ! Wil ik ook nog steeds maken, dus je brengt me wel op een goed scrapidee. En die pompons, geweldig.

mireille zei

Wat een mooi album zeg!

Inge zei

Wat is dit een super gaaf albummetje zeg!!
Vind het leuk dat je de stempel afdrukjes met foto's gecombineerd hebt!